Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@04:40:14 GMT

سارقان شب‌های طرق مشهد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۳۲۲

سارقان شب‌های طرق مشهد دستگیر شدند

در پی گزارش سرقت‌های شبانه در محدوده شهرک طرق و سیدی مشهد، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اکبر آقا بیگی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری طرق در این ماموریت ضربتی، طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و در قالب اکیپ‌های پوششی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پلیس در مرحله اول این عملیات ضربتی، گرداننده باند سرقت خودرو را در حالی که با یک دستگاه خودروی سواری سرقتی، برای اوراق‌کردن یک خودروی پراید مسروقه دیگر به زمین‌های کشاورزی منطقه طرق آمده بود را دستگیر کرد.
وی خاطرنشان کرد: متهم 36 ساله در اعترافات اولیه خود تا کنون به 6 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده و جستجوهای پلیسی برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد. فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری طرق در این عملیات ضربتی همچنین زن و مرد جوانی که عامل سرقت وسایل و قطعات بودند را دستگیر کردند. وی تصریح کرد: این دو متهم که به موادمخدر اعتیاد دارند و مرتکب 5 فقره سرقت شده‌اند، در اعترافات اولیه خود بیان داشتند خودرو سواری را از منطقه غرب مشهد سرقت کرده‌اند.  

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باند سارقان دستگيري سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان