Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با اختراعی جدید دیگر نباید نگران گم شدن دسته کلیدتان باشید.

تا به حال بارها پیش آمده که شما عجله دارید ولی نمی توانید کلیدهایتان را پیدا کنید. یک اختراع جدید به نام کی اسمارت پرو مشکل یافتن محل قرارگیری کلیدها را به طور دائم حمل می کند.

به گزارش  نیواطلس، دستگاه یادشده به همراه یک اپلیکیشن تلفن همراه به نامTile عرضه می شود و قادر به موقعیت یابی کلیدهای شما در هر لحظه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طریق این ابزار می توانید برای یافتن کلیدهای مختلف نیز برنامه ریزی کنید. تنها کافیست این دستگاه کوچک را به دسته کلید خود متصل کنید و هر گاه که از یافتن آن ناامید شدید با فعال کردن اپلیکیشن تلفن همراه، صدای زنگ کی اسمارت پرو را شنیده خواهد شد.

با استفاده از اپلیکیشن یادشده همچنین می توانید محل کلیدها را بر روی نقشه محیط اطراف مشاهده کنید. از کی اسمارت می توانید برای یافتن گوشی هم به شیوه ای مشابه استفاده کنید.

شارژ دستگاه یادشده برای سه ماه استفاده کافیست و برای شارژ آن می توانید از پورت یو اس بی استفاده کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی مشهد دستگیر شدند پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرو تلفن همراه ماه ساعت گم شدن عکس زن فیلم شلیک جوان جسد سرقت همدستی دستگیری خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!

 
به گزارش تابناک به نقل از کالچر تریپ، در کشور سوئیس برای حفظ محیط زیست قوانین بسیاری وجود دارد ولی یک سری قوانین خاص دیگر هم دارد که کمتر در کشور دیگری پیدا می‌شود.

 

قانون شماره 1: در کشور سوئیس در جهت تکریم افراد هیچ والدینی حق ندارد اسم‌های عجیب و غریب روی نوزادان خود بگذارند.

قانون شماره 2: بعد از ساعت 10 شب نمی‌توانید ایستاده ادرار کنید.

قانون شماره 3: شما نمی توانید بعد از ساعت 10 شب دستشویی‌های خود را تمیز کنید.

قانون شماره 4: شهروندان سوئیسی باید برای سگ خانگی خود مالیات پرداخت کنند.

قانون شماره 5: هیچ کس حق ندارد یک حیوان خانگی داشته باشد. به عبارتی همه باید برای سگ‌ها یا دیگر حیوانات خانگی خود یک دوست یا جفت داشته باشند.

قانون شماره 6: یکشنبه‌ها نمی‌توانید بیرون آشغال بگذارید.

قانون شماره 7: یکشنبه‌ها نمی توانید چمن خانه خود را کوتاه کنید.

قانون شماره 8: خطوط هوایی باید برای هر پرواز خود به خاطر آلودگی صوتی جریمه پرداخت کنند.

قانون شماره 9: پیاده‌روی با لباس زیر در این کشور ممنوع شده است.

 

 

اطلاعات آنلاین

 

دیگر خبرها

  • رازهای خوش تیپی مردان
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!