Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - بیش از 400 مازنی در ملاقات عمومی احمد حسین زادگان استاندار مازندران امروز سه شنبه در سالن فرمانداری بابل حضور یافته و مشکلات خود را در میان گذاشتند.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران به همراه فرماندار بابل صبح امروز بعد از دیدار با خانواده دو شهید همرزمش در سالن اجتماعات فرمانداری بابل حضور یافت و پاسخگوی مشکلات مردمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد حسین زادگان در حاشیه ملاقات عمومی با مردم مازندران در بابل در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی مسئولین باید ارتباطی تنگاتنگ با مردم در جهت رفع مشکلات آنها داشته باشند.
وی بیان داشت: مزیت برگزاری چنین نشست ها این است که مسئولین از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.
استاندار مازندران ادامه داد: امروز بخش زیادی از درخواست‌ها در حوزه اشتغال بوده و در برخی از موارد نیز در خصوص مسائل اقتصادی هم مشکلاتی مطرح شده که دستورات لازم برای رفع آن داده شد.
حسین زادگان اظهار داشت: بدون تردید این سیاست دنبال خواهد شد و مدیران کل هم در شهرستان ها حضور می یابند و در راستای رفع مشکلات مردم گره گشایی خواهند کرد.
وی بیان داشت: بعد از شهرستان بابل در غرب استان هم حضور خواهیم یافت و به نوبت در تمامی شهرهای مازندران این ملاقات عمومی برگزار خواهد شد.
حسین زادگان گفت: معاونان استاندار مازندران هم در شهرهای مختلف حضور به هم رسانده و مشکلات مردم را از نزدیک رصد می کنند و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
وی بیان داشت: بر اساس همین سیاست فرمانداران هر شهر هم در بخش های مختلف حضور یافته و ارتباطات تنگاتنگی را هم با مردم خواهند داشت.
استاندار مازندران افزود: از جمله فواید این نشست‌ها در شهرستان های مختلف آن است که از نظرات و پیشنهادات مردم هم برای رفع مشکلات بهره می گیریم.
استاندار مازندران در اولین جلسه شورای اداری بعد از معارفه اش که سه شنبه هفته پیش برگزار شد وعده داده بود که جلسات شورای اداری و ملاقات‌های عمومی را به شهرستان ها خواهد برد و در همین راستا اولین سفر شهرستانی خود صبح امروز در بابل حضور یافت.
بازدید از چهار طرح نیمه تمام اولویت دار بابل از جمله روند بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل، سایت زباله انجیلسی، تصفیه خانه بزرگ آبرسانی به شهرهای گروه الف ( بابل، بابلسر و فریدونکنار ) و ساماندهی بابلرود از دیگر برنامه های استاندار مازندران در سفر به بابل است که در برنامه عصر امروز قرار دارد.
/1899/7343

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار بابل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کردو بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی یک هکتار از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل