Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: سردار «علی فدوی» در هشتمین جشنواره باقرالعلوم (ع) که صبح امروز در سالن همایش‌های صدرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار شد، اظهار کرد: همه ابزار تولید علم در ایران فراهم است.

وی افزود: رئیس جمهور فعلی آمریکا که کار‌های بی‌عقلی زیادی هم انجام می‌دهد در روز‌های اول ریاست جمهوری‌اش، اعلام کرد که می‌خواهد ایرانیان را از آمریکا بیرون کند؛ همان زمان یک آدم علمی آمریکایی نامه‌ای به او نوشت و گفت: آنچه که به علم و فناوری آمریکا در جهان می‌شناسند، مربوط به ایرانیانی است که در آمریکا هستند و اگر ایرانیان از آمریکا بروند، علم و فناوری هم از آمریکا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه داشته باشید که این جملات را سپاه و وزارت خارجه ایران و وزارت بهداشت دولت نگفته‌اند بلکه یک آمریکایی گفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ۴۰ سال است که سپاه کار علمی انجام می‌دهد و من حداقل ۳۵ سال شاهد این کار‌ها بوده‌ام، گفت: در این مدت هر بار که شش دانگ پای یک کار رفته‌ایم موفقیت به دست آوردیم.

سردار فدوی همچنین خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی سپاه با حمل و نقل توسط هواپیمایی که در اختیار سپاه است، می‌تواند در کوتاه‌ترین مدت زمانی، در محل مورد نظر حضور پیدا کند و خدمات ارائه دهد.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های سپاه عمق‌بخشی داخلی و عمق‌بخشی خارجی است و حوزه بهداشت و درمان، بهترین کمک را به اجرای این مأموریت سپاه می‌کند، گفت: در همین راستا، سپاه به تازگی در تعامل با وزارت بهداشت از ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم مناطق محروم استقبال کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار فدوی کار علمی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد