Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:04:44 GMT

پلیس وظیفه شناس پایتخت رشوه چند میلیونی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۸۶۶

پلیس وظیفه شناس پایتخت رشوه چند میلیونی را رد کرد

تهران -ایرنا-رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی به مامور وظیفه شناس اداره جرایم اقتصادی گفت که این مامور در جریان رسیدگی به پرونده دلالان غیر مجاز ارز با رد رشوه چند ده میلیونی ( 15 سکه تمام طلا) وظیفه قانونی خود را انجام داد، قدردانی می کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران سردار علیرضا لطفی گفت: ستوان یکم رستگار درجریان رسیدگی به یکی از پرونده های جرایم اقتصادی پیشنهاد رشوه چند میلیونی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعدادی دلال اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز در قالب صرافی های مجاز می کردند که این ماموروظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه پیشنهادی از سوی متهمان ( 15 سکه تمام ) بی توجه به پیشنهاد میلیونی متهمان، وظیفه قانونی خود را انجام داد.
لطفی گفت: در این تقدیر نامه ضمن قدردانی از صحت عمل و وظیفه شناسی ستوان یکم رستگار از خداوند سبحان برای خدمت هر بیشتر به اسلام و مردم عزیز تحت زعامت و رهبری امام خامنه ای آرزوی موفقیت شده است.
تهرام/3225 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رشوه پليس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی