Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@11:16:37 GMT

نشست وحدت حوزه و دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۸۸۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان نشست وحدت حوزه و دانشگاه امروز با حضور جمعی از دانشجویان و روحانیون در دانشگاه گیلان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در این نشست گفت : وحدت حوزه و دانشگاه به معنی درک متقابل و انتقال تجربه هاست.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دانشگاه و حوزه با انتقادهای سازنده نواقص را به مسئولان یاد آوری کنند افزود : اگر مبانی دینی و دستاوردهای علمی باهم در آمیزد می توان راهکاری برای حل مشکلات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی بین ارکان جامعه به ویژه بین حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت : برگزاری نشست های گفتمان با حضور دانشجویان و طلاب برای تبیین اهداف انقلاب می تواند این دسیسه را خنثی کند.
دکتر رضی رئیس دانشگاه گیلان نیز به تشکیل نشست های مشترک بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت : این نشست ها نباید صرفا در خصوص وحدت باشد بلکه می توان در آن مسائل و مشکلات جامعه را مطرح و راه حل ها را بررسی کرد.
در پایان دانشجویان و طلاب نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اقامه کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حوزه دانشگاه وحدت دانشجویان طلاب گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی