Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک واحد آموزشی در زاهدان صبح امروز دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک مصدوم شده و متاسفانه سه تن از آن‌ها فوت کردند. به دستور وزیر آموزش پرورش تیمی برای بررسی علت وقوع این حادثه به زاهدان اعزام شده است .

مرادی روابط عمومی آوزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان از فوت سومین دانش آموز حادثه آتش سوزی زاهدان خبر داد و افزود: حال جسمی چهارمین دانش آموز خوب نبوده و وضعیت وخیمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهار داشت: این واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان بوده که طعمه حریق شد.

راشدی گفت: این مرکز آموزشی دارای ۵۹ کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم‌های آتش نشانی این کودکان از محل حادثه خارج شدند.

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان هم ضمن ابراز تالم شدید از درگذشت سهتن از دانش آموزان معصوم حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه از سانحه کوتاهی بعضی همکاران ما مشخص شد که لازم است مراتب تاسف و عذرخواهی خویش را از خانواده‌های محترم دانش‌آموزان اعلام نماییم.

مونا خسرو پرست دومین کودک حادثه دیده مدرسه اسوه حسنه است که بر اثر شدت سوختگی پس از صبا عربی فوت کرد.

علت این حادثه از سوی آتش نشانی آتش گرفتن بخاری نفتی اعلام شده است.

همچنین به دستوربطحایی وزیرآموزش وپرورش، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده این وزارتخانه جهت بررسی حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان، عازم استان شد.

اسامی ۴ کودک حادثه پیش دبستانی"اسوه حسنه" زاهدان عبارتند از: مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی

و یکتا میرشکار.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راشدی آموزش و پرورش زاهدان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند

شمار قربانیان سیل و طوفان در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل به ۹۵ تن رسیده و این در حالی است که کارشناسان نسبت به بارندگی‌های بیشتر هشدار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مقامات محلی می‌گویند در پی بارندگی و جاری شدن سیلاب ساکنان مناطق حادثه دیده با کمبود آب مواجه شده‌اند.

همچنین به گفته نیروهای امدادی، تاکنون ۳۷۲ نفر دیگر مصدوم شده و ۱۳۱ نفر همچنان مفقود هستند.

مقامات احتمال می‌دهند شمار مفقودی‌ها و همچنین تلفات این سیل بیشتر از آمار تایید شده تاکنون باشد.

به علاوه بیش از ۱۶۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند و در بسیاری از معابر به دلیل آبگرفتگی، تردد به سختی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیشتر مغازه‌ها خالی از آب معدنی شده‌اند و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • نحوه ثبت نام اینترنتی کلاس اولی‌ها + مدارک مورد نیاز و سایت ثبت نام
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت