Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،    مطمئناً برای شما هم پیش آمده که در زمان رانندگی، نور بالای خودروی پشت سر باعث آزار شما شده و چشمانتان را به درد آورده است یا برعکس ممکن است شما غافل از اینکه راننده جلویی را مورد آزار قرار می دهید، برای راحتی و دید بیشتر با نور بالا حرکت کنید.

 

اما چینی‌ها راه‌حل جالبی برای مقابله با این مشکل پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانندگان چینی استیکرهایی که با اشکال ترسناک طراحی شده را به قیمت نسبتاً ارزان (3 تا 18) دلار خریداری می‌کنند و به شیشه عقب اتومبیل خود می‌چسبانند. این استیکرها طوری طراحی شده‌اند که با نور مستقیم و زیاد، تصویر ترسناکی را نمایان می‌کنند. بنابراین راننده پشت سر که از نور بالا استفاده کرده، یا نور ماشین را کم می‌کند و یا ترجیح می‌دهد پشت سر این خودرو حرکت ننماید.

 

پلیس شهر پکن چین چسباندن این استکیرها را غیرقانونی نمی‌داند اما معتقد است مسئولیت ترساندن افراد را باید خود راننده بر عهده بگیرد اما پلیس شاندونگ، شهر دیگر چین با دیدن این برچسب ها راننده خودرو را 15 دلار جریمه می‌کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به چین با نور بالا رانندگی نکنید.

 

 

 

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خیابان های چین گوناگون رانندگی جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • فیلم/ ابتکار دانشجوی آمریکایی برای حمایت از فلسطین
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)