Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:27:18 GMT

کاپیتان تیم ملی: پیشرفت اسکواش ایران چشمگیر است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۶۰۹

کاپیتان تیم ملی: پیشرفت اسکواش ایران چشمگیر است

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: اسکواش ایران در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده و خوشبختانه این روند همچنان ادامه دارد.

سجاد زارعیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: یکماه دیگر باید در رقابت های بین المللی دانمارک حاضر شوم و موفقیت در این رقابت ها اهمیت زیادی برایم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یک هفته پیش تمرینات خود را برای مسابقات دانمارک آغاز کردم و این در حالی است که پیش از آن در رقابت های پاکستان حضور داشتم.
بازیکن تیم ملی اسکواش ایران گفت: فدراسیون برای رسیدن به نتایج دلخواه بیشترین کمک را به من می کند و آنها در پیشرفت من نقش زیادی داشتند.
زارعیان درباره حرفیان خود در رقابت های دانمارک، اظهار کرد: در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی باید با یک بازیکن از فرانسه رو به رو شوم که این مسابقه سطح بسیار بالایی خواهد داشت. همچنین نوید ملک ثابت دیگر اسکواش باز کشورمان در این سفر مرا همراهی می کند.
وی با تاکید براینکه در حال حاضر اردویی برای این مسابقات ندارد، خاطرنشان کرد: به صورت شخصی اما در سالن های فدراسیون به تمرین می پردازم.
بازیکن تیم ملی اسکواش ایران گفت: اسکواش ایران در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی کرده و خوشبختانه این روند همچنان ادامه دارد.
زارعیان درباره مسابقات داخلی بیان کرد: 20 روز قبل مسابقات قهرمانی کشور برگزار و توانستم به مقام قهرمانی این رقابت ها برسم.
ورزشی**9128**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون اسكواش مسابقات دانمارك كاپيتان تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی