Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@04:54:44 GMT

شکایت باشگاه ذوب آهن از داور بازی با نفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۸۳۶

شکایت باشگاه ذوب آهن از داور بازی با نفت

باشگاه ذوب آهن از داور بازی با نفت مسجد سلیمان شکایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بحث اشتباهات داوری در لیگ برتر در هفته‌های اخیر داغ بوده و اکثر تیم‌ها خود را قربانی اشتباه می‌دانند و به نحوی به عملکرد داوران معترض هستند.

در همین راستا، باشگاه ذوب آهن با انتشار نامه‌ای به سازمان لیگ، از عملکرد داور مسابقه با نفت مسجد سلیمان گلایه کرد و از وی شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام برنامه نود، ذوب آهن یکی از تیم‌هایی بوده که از اشتباهات داوری در نیم فصل نخست ضرر کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اشتباهات داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند باید با تمام تمرکز به زمین ‌برویم و با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال 85 میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، عنوان کرد: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان خاطرنشان کرد: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900113

دیگر خبرها

  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم