Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@23:40:49 GMT

سریال ژانر وحشت سیروس مقدم کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۵۳۳

به گزارش پارس نیوز، 

سریال جدید سیروس مقدم که به تازگی مراحل پیش تولید  آن برای پخش در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است، هفته جاری مقابل دوربین رفت.

سریال «خواب زده» به تهیه کنندگی الهام غفوری توسط سعید نعمت الله در ژانر وحشت به نگارش در آمده و در سه فصل برای پخش در شبکه نمایش خانگی به تولید خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانه پارسا و لادن مستوفی از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این سریال قطعی شده است؛ اما بیشتر بازیگران این سریال سینمایی خواهند بود.

پس از کارهای مشترک سیروس مقدم با سعید نعمت الله در ساخت مجموعه‌های «مادرانه» و «میکائیل» ، باز هم شاهد همکاری مجدد این دو هستیم. البته این سریال اولین همکاری مشترک و مجزای نعمت الله و مقدم در شبکه نمایش خانگی است‌.

باید دید سیروس مقدم که با ساخت سریال‌های مناسبتی از جمله سریال محبوب «پایتخت» موفق عمل کرده است، با ساخت این سریال در شبکه نمایش خانگی این محبوبیت و موفقیت را تداوم می‌بخشد؟

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوربین پایتخت خواب دوربین سریال پارس مقدم پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!

همشهری آنلاین نوشت: حتما قرار است که «پدر قهوه» ساخته شود، اما از نظر ساترا، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفا گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است. شنیده شده که سریال «پدر قهوه» قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

خبر رسیده که این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و این در حالی است که ساترا می‌گوید هیچ مجوزی برای سریال صادر نشده.
یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان کار در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و گفته می‌شود ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. عنوان «پدر قهوه» یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد، سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. ظاهرا این سریال هم طنز است.

 به‌احتمال زیاد خود کارگردان هم در این سریال مانند دیگر آثارش بازی خواهد کرد. این روز‌ها «اسکار» مهران مدیری بیننده زیاد دارد و توانسته از رئالیتی‌شو‌های محبوب شبکه نمایش خانگی باشد.

از «قهوه تلخ» تا «پدر قهوه»

اواخر دهه ۸۰ وقتی مهران مدیری با تلویزیون به بن‌بست رسید، سریال «قهوه تلخ» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. سال‌های ۸۹ و ۹۰ اوج داستان فروش سی‌دی‌های فیلم و سریال در سوپرمارکت‌ها بود و «قهوه تلخ» پرمشتری‌ترین محصول فرهنگی‌ای بود که در سوپرمارکت‌ها ارائه می‌شد، سریالی که بسیار دیده شد، ولی ناتمام ماندنش به‌دلیل اختلاف مدیری با سرمایه‌گذار، ضربه‌ای کاری به اعتماد مخاطب وارد کرد. پس از «قهوه تلخ» مدیری سریال‌های دیگری برای شبکه نمایش خانگی ساخت، سریال‌هایی، چون «ویلای من» که هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کنند.

دهه ۹۰ دهه بازگشت مدیری به تلویزیون بود و در این سال‌ها او را بیشتر به‌عنوان برنامه‌ساز دیدیم تا کارگردان سریال. البته مدیری در میانه‌های دهه ۹۰، فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را هم کارگردانی کرد. او که سال‌ها با «دورهمی» میهمان خانه‌های مردم بود، حالا برنامه «اسکار» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد و در تدارک سریال «پدر قهوه» است که هنوز مجوز ساترا را برای تولید نگرفته.

افتتاح کافه برای زدن بانک

سریال «پدر قهوه» که گفته می‌شود، اقتباسی از یک کمدی هالیوودی است ماجرای گروهی است که با تصور گران شدن قهوه، به قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود، همه دار و ندار خود را صرف خریدن قهوه می‌کنند. در این میان امضای قراردادی میان ایران و کنیا، قیمت قهوه را به‌شدت پایین می‌آورد.

راه‌حل انتخابی برای جبران مافات، زدن بانک است. به همین منظور مغازه کناری یک بانک انتخاب شده و به‌صورت صوری کافه‌ای تاسیس می‌شود؛ کافه‌ای که گردانندگانش، چون دغدغه کافه‌داری ندارند با مشتریان بدرفتاری می‌کنند؛ اتفاقی که باعث شهرت کافه در تهران می‌شود و حالا خیلی‌ها می‌خواهند به کافه‌ای بروند که در آن خبری از تکریم مشتری نیست. به این ترتیب کافه‌ای که برای زدن بانک راه‌اندازی شده، به شلوغ‌ترین کافه پایتخت تبدیل می‌شود.

tags # مهران مدیری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟