Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان ؛ با توجه به اینکه طبق قانون تملک آپارتمان ها، مدیران مجتمع های مسکونی موظف به تهیه بیمه نامه آتش سوزی برای مجتمع های مسکونی خود هستند، شرکت بیمه پارسیان اقدام به طراحی بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی با نرخها و تخفیفات قابل ملاحظه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح علاوه بر پوشش های متعارف رشته آتش سوزی از قبیل آتش سوزی، صانحه، انفجار، زلزله، سیل و ... ، پوشش های اضافی مانند اسکان موقت، سرقت، هزینه اجاره دریافتی مالکین و ... نیز در نظر گرفته شده است.

مدیران مجتمع های مسکونی با خرید این بیمه نامه می توانند از 10 % تخفیف در  بیمه نامه مسئولیت جامع مدیران مجتمع های مسکونی بیمه پارسیان نیز بهره مند شوند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم

فرماندار شفت از گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار شفت با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند.

آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت