Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سفیر سوییس در تهران روز سه‌شنبه با دوچرخه به محل کار خود رفت.

به گزارش رکنا، صفحه رسمی توییتر سفارت سوئیس در تهران با انتشار تصویری از سفیر این کشور که روز سه‌شنبه با دوچرخه به محل کار خود آمده است، نوشت: سفارت سوییس در تهران به کمپین "‌سه‌شنبه‌های بدون خودرو" پیوست. امروز، کارکنان سفارت پیاده، یا با وسیله نقلیه عمومی و دوچرخه به سر کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، پویش مردمی سه‌شنبه‌های بدون خودرو جهت توسعه حمل‌ونقل پاک و ترویج زیست محوری دو سال پیش از شهر اراک شروع شد و امروز در دومین سال فعالیت‌اش در ۲۰۰ شهر برگزار می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر این 2 سارق مسلح تهرانی را می شناسد؟ / آنها بیرحم هستند + عکس عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی مشهد دستگیر شدند پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو تهران سوئیس دوچرخه سوییس عکس فیلم زن جسد دختر جوان همدستی زن جوان خانواده خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی