Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:54:51 GMT

زنان باید با حقوق خود آشنا شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۲۱۹

زنان باید با حقوق خود آشنا شوند

قزوین - ایرنا - مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: آشنایی زنان با حقوق خود بویژه در مناطق روستایی یک ضرورت انکارناپذیر است که رسانه ها و سازمان های مردم نهاد می توانند در این خصوص گام های بلندی بردارند.

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی سه شنبه شب در دیدار با اعضای هیات رئیسه کمیته های شورای فرهنگی اجتماعی زنان و کانون بانوان بازرگان قزوین افزود: آشنایی شهروندان با حقوق خود می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات بوده و از بروز خیلی معضل ها از جمله برخی آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از زنان بوِیژه در روستاها از حقوق اولیه خود محروم هستند و رفع چنین مشکلاتی در سایه پیاده سازی برنامه های آموزش محور و اطلاع رسانی محقق می شود.
این مسئول با تاکید بر برنامه ریزی برای ارتقای سلامت بانوان، اظهار داشت: زنان نقش محوری در خانواده دارند و اگر سلامت آنان دچار خدشه شود سلامت کل اعضای خانواده با مشکل روبرو خواهد شد بنابراین باید در زمینه پیشگیری و درمان مربوط به این قشر باید دچار تحول شود.
ربیعی گفت: در راستای ارتقای سلامت دختران و زنان باید تلاش کنیم ورزش در این قشر نهادینه شود.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به فعالیت کمیته کارآفرینی و اشتغال بانوان استان، گفت: باید زمینه بروز استعدادهای کارآفرینی در بین زنان را فراهم کنیم چرا که به این مقوله نباید نگاه جنسیتی داشت.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زنان و خانواده حقوق مديركل بانوان و خانواده استانداري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند