Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید غربی‌ها هم‌اکنون مجبور شده‌اند برای حل بحران سوریه، راه‌حل تحت هدایت سوری‌ها را بپذیرند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم ، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پایان نشست مشترک خود با همتایان روس و ترکیه‌ای درباره بحران سوریه از اینکه غربی‌ها مجبور شده‌اند راه‌حل سوری‌ها را بپذیرند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ظریف همچنین تأکید کرد که غربی‌ها به جای دیکته کردن خواسته‌های خود باید تسهیل‌گر گفتگوهای سوری-سوری باشند.

در پیام توئیتری ظریف آمده است:

در کنار همتایان روس و ترک خود به منظور پیشبرد کمیته قانون اساسی سوریه برای حل بحران این کشور در ژنو هستم. ما همیشه بر یک راه حل سیاسی که سوری باشد و توسط خود سوری ها هدایت شود تاکید کردیم. غربی ها حالا مجبور شده اند این روش را بپذیرند؛ اما لازمه آن تسهیل کردن بجای دیکته کردن است.

برگزاری نشست چهارجانبه روند آستانه برای حل بحران سوریه با حضور ظریفتوافق ایران، روسیه و ترکیه درباره موعد اولین نشست کمیته قانون اساسی سوریهتوافق ایران، ترکیه و روسیه برای اعلام تأسیس کمیته قانون اساسی سوریه

 

انتهای پیام/

R1016168/P1011199/S8,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه اخبار "سوریه" ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه اخبار سوریه ظریف آخرین تحولات سوریه اخبار سوریه ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست