Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@21:37:31 GMT

عبدالمهدی: مشکلات عراق بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۴۸

عبدالمهدی: مشکلات عراق بزرگ است

خبرگزاری فارس: «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق سه‌شنبه شب پس از عدم تکمیل کابینه وی در چهارمین جلسه پارلمان گفت که طی چند روز آینده، اسامی نامزد‌های پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه‌های خالی را تقدیم پارلمان خواهد کرد.

عبدالمهدی افزود: مشکلات عراق بزرگ است و این امکان وجود ندارد که ظرف چند روز و یا چند هفته حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر عراق تصریح کرد که تا پنجشنبه آینده (که قرار است پنجمین جلسه رای گیری برگزار شود) لیست اسامی نامزد‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های باقی‌مانده را تکمیل خواهم کرد.

عبدالمهدی در ادامه گفت که تصمیم دارد به نادیه مراد برنده جایزه صلح نوبل و همسرش دو گذرنامه دیپلماتیک بدهد.

نوزدهمین جلسه پارلمان عراق به ریاست «محمد الحلبوسی» عصر امروز سه شنبه با حضور ۲۶۱ نماینده برگزار شد و نمایندگان به تعدادی از هشت وزرای پیشنهادی باقی‌مانده رای اعتماد دادند.

به گزارش السومریه نیوز، در جلسه رای‌گیری امروز پارلمان عراق، «عبدالامیر الحمدانی»، «نوری الدلیمی» و «قصی السهیل» به ترتیب به عنوان وزیر فرهنگ، وزیر برنامه ریزی و وزیر آموزش عالی انتخاب شدند.

نمایندگان در جلسه روز سه شنبه به «صبا الطائی» و «هناء عمانوئیل» به عنوان دو وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت مهاجرت رای اعتماد ندادند.

این چهارمین جلسه نمایندگان پارلمان عراق برای رای‌گیری درباره وزرای پیشنهادی عبدالمهدی و تکمیل کابینه جدید بود و قرار است پنجمین جلسه آن پنجشنبه آینده برگزار شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: عبدالمهدی نخست وزیر عراق وزرای پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد

محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم است تیرماه امسال (قبل از ماه محرم) با حضور شعرای ملی و استانی در شهر زنجان برگزار شود. همچنین در این برنامه از مداح اهل بیت(ع) حاج اصغر گنج‌خانلو زنجانی نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم است تیرماه امسال (قبل از ماه محرم) با حضور شعرای ملی و استانی در شهر زنجان برگزار شود. همچنین در این برنامه از مداح اهل بیت(ع) حاج اصغر گنج‌خانلو زنجانی نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد.

گفتنی است محفل شعر قرار از شهریورماه سال 95 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از شکل‌گیری این محفل، گرد هم آمدن شاعران در فضایی سالم، صمیمی و دوستانه بود. هر ماه یک مهمان ویژه در جلسه حضور دارد و ضمن صحبت دربارۀ شعر و شاعری، برای مخاطبان شعرخوانی می‌کنند.

آشنایی با شاعران جوان، معرفی چهره‌های تازه ادبیات، نقد آثار شاعران، ارتباط چهره به چهره مخاطبان شعر با شاعران از جمله اهداف برگزاری جلسه شعر قرار بوده است؛ این محفل آخرین چهارشنبه هر ماه در محل باشگاه خبرنگاران پویا خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود. در حال حاضر اجرای این جلسه بر عهده فضه سادات حسینی و دبیر شعر جلسه حامد خاکی است.

لازم به ذکر است برگزاری محفل شعر قرار استانی پیش از زنجان، در استان‌های خراسان رضوی، قم و فارس نیز برگزار شده بود و این بار قرار است در شهر زنجان که به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد
  • نقش دانشگاه آزاد در توسعه همکاری‌های استان واسط عراق و ایلام
  • ببینید | جشن بزرگ «دختر ماه» برگزار می‌شود
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • دو چالش پروژه راه آهن شلمچه-بصره؛ مین روبی و ساخت پل
  • وزیر خارجه اتریش: قصد پیوستن به ناتو را نداریم
  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین