Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: عذاب وجدان پسر 18 ساله باعث شد تا 5 ساعت پس از قتل پدرش به‌ کلانتری برود و خود را تسلیم کند.

ساعت 10 شب دوشنبه 26 آذر پسرجوانی به کلانتری 135 آزادی رفت و راز جنایتی را که 5 ساعت قبل مرتکب شده بود برملا کرد. به‌دنبال اعترافات پسر جوان، موضوع به بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر جوان ساعاتی قبل پدرش را با ضربات چاقو در کرج به قتل رسانده و بعد از آن به تهران فرار کرده است. به دستور بازپرس محسن مدیرروستا، از آنجایی که جنایت در کرج رخ داده بود، پرونده این جنایت با قرار عدم صلاحیت به استان البرز ارسال شد.

گفت‌و‌گو با متهم

چرا پدرت را کشتی؟ از او کینه به دل داشتم. از زمانی که به یاد دارم پدرم من و خواهر و برادرهایم را کتک می‌زد. 11 سال قبل زمانی که 7 سال بیشتر نداشتم مادرم به خاطر رفتارهای بد پدرم از او طلاق گرفت، اما او دست از کارهایش برنداشت.

چه کارهایی می‌کرد؟ به غیر از کتک زدن ما را مجبور می‌کرد کار کنیم. 10 ساله بودم که برادر 8 ساله‌ام را مجبور کرد تا فال فروشی کند. برادرم در خیابان با موتور تصادف Crash کرد و به کما رفت، اما بعد از بهبودی باز هم پدرم او را برای کار بیرون فرستاد. در نهایت هم برادرم با ماشین تصادف کرد و جانش را از دست داد. از زمانی که به یاد دارم نان خشک می‌خریدیم و پول‌هایم را به پدرم می‌دادم.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟ پدرم مدتی بود که تصمیم به ازدواج با زن دیگری گرفته بود، اما این موضوع برای ما خیلی سخت بود. نمی‌توانستیم زن دیگری را جای مادرم ببینیم. از سوی دیگر دیروز که به خانه برگشتم با جای خالی یخچال و تلویزیون در اتاق مواجه شدم . خواهر و برادرهایم گفتند که پدرم آنها را برای تأمین هزینه مواد مخدرش فروخته است. عصبانی شده و با پدرم درگیر شدم. او چاقویی از آشپزخانه برداشت و من هم برای اینکه خواهر و برادرهایم شاهد درگیری نباشند آنها را از خانه خارج کرده و دقایقی بعد برگشتم. چاقو روی زمین بود آن را برداشتم و با پدرم درگیر شده و او را به قتل رساندم. بعد از آن به تهران آمدم و به خاطر عذاب وجدان خودم را معرفی کردم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی مشهد دستگیر شدند لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! دردسر فعالیت زن فوتبالیست ایرانی در سایت شرط بندی برای شوهر لیگ برتری اش

منبع: رکنا

کلیدواژه: آزادی جنایی قتل فرار جنایت فال تصادف Crash حادثه تلویزیون آشپزخانه اخبار حوادث قتل پسر عذاب وجدان کلانتری مرد عکس فیلم جسد دختر زن جوان همدستی زن جوان زندان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟