Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@11:28:40 GMT

اعتراف به قتل پدر پس از عذاب وجدان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۲۲۴

اعتراف به قتل پدر پس از عذاب وجدان

گروه حوادث/ عذاب وجدان پسر 18 ساله باعث شد تا 5 ساعت پس از قتل پدرش به‌ کلانتری برود و خود را تسلیم کند. به‌گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 10 شب دوشنبه 26 آذر پسرجوانی به کلانتری 135 آزادی رفت و راز جنایتی را که 5 ساعت قبل مرتکب شده بود برملا کرد.     به‌دنبال اعترافات پسر جوان، موضوع به بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر جوان ساعاتی قبل پدرش را با ضربات چاقو در کرج به قتل رسانده و بعد از آن به تهران فرار کرده است. به دستور بازپرس محسن مدیرروستا، از آنجایی که جنایت در کرج رخ داده بود، پرونده این جنایت با قرار عدم صلاحیت به استان البرز ارسال شد. گفت‌و‌گو با متهم چرا پدرت را کشتی؟ از او کینه به دل داشتم. از زمانی که به یاد دارم پدرم من و خواهر و برادرهایم را کتک می‌زد. 11 سال قبل زمانی که 7 سال بیشتر نداشتم مادرم به خاطر رفتارهای بد پدرم از او طلاق گرفت، اما او دست از کارهایش برنداشت. چه کارهایی می‌کرد؟ به غیر از کتک زدن ما را مجبور می‌کرد کار کنیم. 10 ساله بودم که برادر 8 ساله‌ام را مجبور کرد تا فال فروشی کند. برادرم در خیابان با موتور تصادف کرد و به کما رفت، اما بعد از بهبودی باز هم پدرم او را برای کار بیرون فرستاد. در نهایت هم برادرم با ماشین تصادف کرد و جانش را از دست داد. از زمانی که به یاد دارم نان خشک می‌خریدیم و پول‌هایم را به پدرم می‌دادم. شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟ پدرم مدتی بود که تصمیم به ازدواج با زن دیگری گرفته بود، اما این موضوع برای ما خیلی سخت بود. نمی‌توانستیم زن دیگری را جای مادرم ببینیم. از سوی دیگر دیروز که به خانه برگشتم با جای خالی یخچال و تلویزیون در اتاق مواجه شدم . خواهر و برادرهایم گفتند که پدرم آنها را برای تأمین هزینه مواد مخدرش فروخته است. عصبانی شده و با پدرم درگیر شدم. او چاقویی از آشپزخانه برداشت و من هم برای اینکه خواهر و برادرهایم شاهد درگیری نباشند آنها را از خانه خارج کرده و دقایقی بعد برگشتم. چاقو روی زمین بود آن را برداشتم و با پدرم درگیر شده و او را به قتل رساندم. بعد از آن به تهران آمدم و به خاطر عذاب وجدان خودم را معرفی کردم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند