Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله علوی گرگانی شامگاه سه شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه ای ازقرآن کریم اظهار داشت: اگر مسئولین به وظیفه ای که به آن‌ها محول شده است عمل کنند صراط مستقیم به آن‌ها نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور و مسئولیت مدیران در این زمینه اافزود: مسئولین برای رفع مشکلات کشور متعهد هستند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان گفت: اهل بیت(ع) مردم دار بودند وهمواره برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند، اگر مسئولین کمی دلسوز بودند گرانی و مشکلات کشور رفع می‌شد.

بیشتر بخوانید

آیت‌الله علوی گرگانی: دانشجویان زندگی خود را وقف قرآن کریم کنند

فتاح: مستمری مددجویان قبل از حقوق کارمندان کمیته امداد پرداخت می‌شود

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: رئیس جمهور به من تماس گرفت و گفت اگر امری دارید بگویید که به وی گفتم تلفن را زمین می‌گذارم و ناله‌های مردم را بشنوید که به خاطر مشکلات کشور است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، به مسئولین گفتم که از صبر مردم سواستفاده نکنند و گرانی‌ها را کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

وی افزود: از رئیس جمهور و مسئولین می‌خواهم محبت خود را جامعه نشان دهند و مردم مشاهده کنند که وضع کشور تغییر کرده و مشکلات رفع شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق گفت: اکنون وقت آن رسیده مسئولان قوی سه گانه و تیم اقتصادی با فراهم کردن ثبات اقتصادی که بستر آن با عملیات وعده صادق فراهم شده بود را عینیت بخشند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت لازم را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم نموده است و کشور برای ثبات و جهش اقتصادی آماده است.

خطیب جمعه کنگان اظهار داشت: دولت، بانک مرکزی و وزارت اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی نقشه راه روشنی ترسیم و اقدامات لازم را برای ساماندهی بازار مسکن و خودرو و جهش تولید فراهم نماید.

محمودی با تبیین عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق ابعاد گسترده ای داشته و توانسته جبهه عبری، عربی و غربی را به زانو در آورده است.

وی افزود: عملیات صادق نمایشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود که محاسبات دشمن را بهم ریخت و توهم حمله به ایران را از بین برد.

امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت رئیس مذهب تشیع آقا امام جعفر صادق علیه السلام و بیان فضائل و مناقب آن امام و مظلومیت‌های حضرت، عنوان کرد: در شرایط خفقان و اختناق شدید، امام دامن همت به کمر زد و به احیا و بازسازی معارف اسلامی پرداخت و مکتب علمی عظیمی به وجود آورد که محصول و بازده آن، چهار هزار شاگرد متخصص (همانند هشام، محمد بن مسلم و…) در رشته‌های گوناگون علوم بودند، و اینان در سراسر کشور پهناور اسلامی آن روز پخش و تاریخ را دگرگون کردند.

محمودی افزود: امام صادق علیه السلام توانست انقلابی فرهنگی برپا کند و با تشریح فرهنگ غنی و پر مایه اسلام و تأسیس دانشگاه‌ها و مدارس، اسلام را گسترش دهد.

وی به موضوع گرانی و پیامدهای آن در کلام امام صادق علیه السلام پرداخت و با بیان اینکه در خصوص گرانی همه مقصرند و باید تلاش کنند این پدیده شوم برداشته شود، عنوان کرد: به فرموده امام گرانی اخلاق و رفتار مردم را بد، امانت را از بین می‌برد، مردم را در سختی و مشقت قرار می‌دهد.

خطیب جمعه کنگان به خیزش و جنبش عظیم دانشجویی در آمریکا و غرب علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آنها اشاره و گفت: در افکار عمومی و نسل جدید و دانشجویان غرب و اروپا دیگر روایت سازی دروغین غرب پذیرفته نیست و جایگاهی ندارد.

محمودی افزود: غربی‌ها فهمیده اند که با فشار و سرکوب و زندان و شکنجه نمی‌شود صدای ظلم ستیزی و عدالت خواهی و صلح طلبی را خاموش و سرکوب کرد.

وی تاکید کرد: در حوزه جهاد تبیین در خصوص جریان غزه و مظلومین فلسطینی ثابت شده می‌توان با آگاهی بخشی در بین ملت‌ها، طوفانی سهمگین علیه ظالمان و دشمنان ایجاد کرد و گاهی شمشیر مظلوم برنده‌تر از شمشیر ظالم است.

امام جمعه کنگان خطبه‌ها با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان و کارگران گفت: تبیین فرمایشات معظم له می‌تواند چراغ راهی برای همه آحاد جامعه باشد.

کد خبر 6095782

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود