Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@04:18:52 GMT

لاریجانی به جاسک در شرق هرمزگان سفر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۲۷۳

لاریجانی به جاسک در شرق هرمزگان سفر کرد

صبح امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندر و اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان به شهرستان جاسک در شرق استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «علی لاریجانی» که شب گذشته(۲۷ آذر) به منظور بازدید از شهرستان های جاسک، حاجی آباد، بندرعباس، بندرخمیر و بندرلنگه وارد استان هرمزگان شد، صبح امروز بوسیله بالگرد عازم جاسک در سواحل مکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازدید از سواحل مکران و پروژه های در حال اجرا در منطقه و همچنین شرکت در نشست شورای ادارری استان در جاسک از مهمترین برنامه های سفر امروز لاریجانی به شرق استان هرمزگان است.

 

همچنین با حضور رئیس مجلس در این شهرستان ها، تعدادی از پروژه ها افتتاح و عملیات اجرایی شمار دیگری از پروژه ها نیز آغاز خواهد شد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی طی این سفر از نزدیک با مسائل مختلف استان هرمزگان آشنا خواهد شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان حجت الاسلام ارزانی هرمزگان بازار قیصریه گزارش تصویری اصفهان میدان نقش جهان عالی قاپو مسجد شیخ لطف الله اصفهان شهرستان جاسک هرمزگان رئیس مجلس شورای اسلامی سفر علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه