Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:42:58 GMT

شوخی عجیب مشتری، طلافروش را تا مرز سکته برد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۶۲۰

شوخی عجیب مشتری، طلافروش را تا مرز سکته برد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی شوخی عجیب یک مشتری زن با فروشنده یک جواهرفروشی تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی چین شده است. در این ویدئو این مشتری زن در حالی که وانمود می‌کند قصد خرید طلا دارد، ناگهان در نقش یک سارق ظاهر شده و با برداشتن طلاها پا به فرار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تمام ماجرا نیست؛ این زن ناگهان در مقابل آینه بزرگ جواهرفروشی توقف و وانمود می‌کند که قصد داشته گردنبند را در گردن خود در آینه ببیند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که فروشنده بیچاره پس از دویدن مشتری زن در جواهرفروشی با تصور اینکه او یک دزد است، از پشت کانتر پریده و تلاش می‌کند مانع فرار مشتری از داخل جواهرفروشی شود اما ناگهان با ایستادن مشتری در مقابل آینه شوک دوم به این فروشنده زن وارد می‌شود و او در حالی که کاملاً مات‌ومبهوت شده، دوباره خود را به پشت کانتر می‌رساند.

البته ایده این شوخی عجیب ماه گذشته و  نخستین بار در اندونزی و توسط یکی از چهره‌های مشهور اینستاگرام در این کشور  رقم خورد. این جوان در حالی که در یک فروشگاه کفش وانمود می‌کرد که قصد خرید یک کفش را دارد، ناگهان با پوشیدن کفش پا به فرار گذاشت و فروشنده را تا بیرون فروشگاه به دنبال خود کشاند. او سپس به داخل فروشگاه برگشت و به فروشنده گفت که قصد او از این کار شوخی و تهیه یک ویدئوی سرگرم‌کننده بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ویدئوی شوخی عجیب مشتری با جواهرفروش!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین جذاب ترین ها حوادث چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی