Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهشید موقر معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران اظهار کرد: تاکنون۳۲۵۰ متقاضی فرزندپروری در سامانه فرزند خواندگی بهزیستی استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه پس از درخواست کتبی زوجین مصاحبه حضوری با خانواده و بررسی‌های کارشناسی انجام می‌شود، افزود: این فرآیند رسیدگی برحسب سن و جنس کودک مورد تقاضا و نیز رعایت اولویت‌های مندرج در قانون حمایت از کودکان و نوجوانان، زمان انتظار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقر ادامه داد: طی ده سال اخیر فقط ۲۰ درصد از کودکان استان تهران به عنوان امین موقت واگذار شده اند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه ۲ درصد از کودکان امین موقت به سازمان بهزیستی بازگشت داشته اند، ادامه داد: علت بازگشت این کودکان مشکلات رفتاری و بد سرپرستی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه پس از تصویب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان در مهرماه سال ۹۲، بیش از ۱۰۰ متقاضی زن مجرد در بهزیستی استان تهران وجود دارند، ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰ متقاضی موفق به تحویل فرزند شده اند و درخواست سایر متقاضیان با توجه به رعایت اولویت‌های مندرج در قانون در دست بررسی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهزیستی استان تهران مصاحبه خانواده کارشناسی قانون کودکان مشکلات کودکان و نوجوانان استان تهران بهزیستی خانواده کودکان و نوجوانان مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229187 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار