Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز در این مراسم که روز دوشنبه با حضور دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار گردید:از دو تن از اعضای هیات علمی واحد ملکان خانم ها دکتر الناز فرج زاده معماری و دکتر شایسته طباطبائی بعنوان پژوهشگر نمونه تجلیل شد.

گفتنی است: دکتر الناز فرج زاده معماری عضو هیات علمی واحد ملکان در گروه آموزشی کشاورزی، تاکنون تعداد 29 مقاله علمی و پژوهشی به همایش های بین المللی و کشوری و 26 مقاله در مجلات ISI به چاپ رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خانم دکتر شاسته طباطبایی عضو هیات علمی واحد ملکان در گروه آموزشی فنی و مهندسی تاکنون تعداد 2 کتاب با عناوین (آشنایی با شبیه سازی opnet) و (کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت) منتشر نموده و نیز 20 مقاله در مجلات معتبر چاپ و 2 مقاله در همایش های مختلف ارائه نموده است.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد