Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت از ٢٦ آبان ماه سال جاری آغاز و تا ٢٤ آذرماه در نظر گرفته شده بود ،این زمان تا تاریخ ٣ دی ماه تمدید شد.

طبق آخرین آمار اعلام شده تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون از مرز ٤٥ هزار نفر گذشت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان های وابسته به نهاد ریاست جمهوری، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت؛ معدن و تجارت، وزارت اقتصاد و دارایی دستگاه های پیشتاز با بیشترین شرکت کننده در این آزمون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ، استان های تهران ،خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، اصفهان و فارس و شهرستان های تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان به ترتیب بیشترین سهم شرکت کننده در این آزمون را به خود اختصاص داده اند.

فرهنگیان و کارکنان محترم وزارت آموزش و پرورش می توانند برای شرکت در این دوره به سامانه ITMS این وزارتخانه مراجعه نمایند.

گفتنی است، دوره‌ای که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است با نام «آموزش سبک زندگی» و با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه «ناس» تا «زلزال» می باشد و این دوره با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور و در قالب هشت ساعت ضمن خدمت برای کارکنان دولت محاسبه می‌شود و به نفرات برگزیده نیز جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

داوطلبان بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام مجددا به پایگاه www.quranedu.ir مراجعه کرده و طی این بازه زمانی به صورت مجازی در ۱۶ جلسه حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه ناس تا زلزال را در جلسات آموزش مجازی که به مدت تقریبی۱۰ دقیقه خواهد بود ، فراخواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی