Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:45:49 GMT

سمنان قهرمان دور اول لیگ دسته ۲ هندبال کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۸۷۴

سمنان قهرمان دور اول لیگ دسته ۲ هندبال کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، غلامرضا بختیاری بابیان اینکه نخستین مرحله رقابت‌های هندبال لیگ دسته دو کشور با قهرمانی تیم سمنان پایان یافت، تأکید کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور چهار تیم آمل، شاهرود، گرگان و سمنان برگزار شد، تیم‌های آمل و گرگان در روز پایانی به مصاف هم رفتند و تیم آمل با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ حریف گرگانی خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم سمنان با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ شاهرود را شکست داد تا در پایان این رقابت‌ها با کسب عنوان قهرمانی به مرحله دوم صعود کند.

رئیس هیئت هندبال استان سمنان بابیان این‌که تیم آمل نائب قهرمان نخستین مرحله رقابت‌های هندبال لیگ دسته ۲ کشور شد، تصریح کرد: تیم‌های شاهرود و گرگان به ترتیب جایگاه سوم و چهارم این رقابت‌ها را کسب کردند.

بختیاری ادامه داد: مسابقات دسته دو آقایان با شرکت ۳۲ تیم در چهار منطقه کشور تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود که سمنان میزبانی منطقه چهار گروه الف و یزد میزبانی گروه ب این منطقه را دارد.

وی افزود: هشت تیم برتر از مناطق مختلف کشور به دسته یک صعود خواهند کرد.

کد خبر 4489436

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان هندبال ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

به نقل از ایرنا شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس‌ رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس‌ رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901039

دیگر خبرها

  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود