Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب شب گذشته و بامداد امروز در سه نوبت به محورهای روستایی رفتند و جاده های برفی و لغزنده را بازگشایی و برای انتقال مادران باردار به بیمارستان هموار کردند.
وی بیان کرد: مادران باردار در این روستاها به علت بارش برف و یخبندان جاده قادر به تردد در مسیر با خودروهای سواری نبودند و از این رو راهداران و کادر درمانی مرکز فوریت های پزشکی تکاب برای امدادرسانی به این مادران باردار به روستاها اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیوخی ادامه داد: پس از بازگشایی و برف روبی مسیرهای روستایی توسط راهداران، این مادران باردار با 3 اکیپ جداگانه درمانی از روستاهای آق قلعه، گوگردچی و آق اطاق در سلامت کامل به بیمارستان شهدای منتقل شدند و تحت درمان و زایمان قرار گرفتند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: اعزام و انتقال این مادران باردار از روستاها به ویژه روستای سخت گذر و دورافتاده «آق اطاق اوریات» بخش تخت سلیمان در 65 کیلومتری تکاب با در کمترین زمان و با سرعت صورت گرفت و با برف روبی جاده توسط راهداران و تلاش نیروهای اورژانس هم اینک این مادران و نوزادشان در سلامت هستند.
شیوخی اضافه کرد: پیش از آغاز فصل سرما و یخبندان، تمهیدات لازم برای انتقال به موقع مادران باردار از روستاهای دورافتاده و سخت گذر به بیمارستان و مراکز درمانی اتخاذ شده است و راهداران با در نظر گرفتن اولویت و سلامت این مادران به صورت جدی و سریع مسیرهای روستایی را بازگشایی و برف روبی می کنند.
وی گفت: به این منظور چهار دستگاه آمبولانس شبکه بهداست و درمان نیز آماده ارایه خدمات به بیماران و مادران باردار در مناطق دورافتاده این شهرستان است.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای زمستان های سخت و طاقت فرساست.
این شهرستان 100 روستا دارد که راه دسترسی بیشتر آنها سخت گذر و برفگیر است.
7514/ 3020/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب درمان راهداری و حمل و نقل جاده زمستان شورای هماهنگی مدیریت بحران مرکز فوریت های پزشکی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید