Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@15:25:08 GMT

خبر خوش بازگشت یک واحد صنعتی به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۲۳۳۸

خبر خوش بازگشت یک واحد صنعتی به چرخه تولید

رکنا: معاون اقتصادی استاندار قزوین از بازگشت واحد صنعتی شرکت رنگین طیف شیمی به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برای 150 نفر در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش رکنا، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: با آغاز بکار مجدد این واحد تولیدی ۱۵۰ نفر مشغول بکار می‌شوند.

وی توضیح داد: در جریان بازدید روز گذشته به‌اتفاق رئیس‌کل دادگستری استان، بازرس کل استان، مدیرکل امور مالیاتی و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی از این شرکت، تصمیم جدی در محل اخذ و مقرر شد ظرف یک ماه آینده فعالیت رسمی این واحد تولیدی از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه با راه‌اندازی مجدد این واحد، سرجمع ۱۵۰ نفر مشغول بکار می‌شوند، اضافه کرد: این واحد به دلیل اختلافات مدیریتی و حقوقی حدود دو سال تعطیل بوده و فعالیت نداشته است.

معاون استاندار ادامه داد: در راستای حمایت از تولید و واحدهای تولیدی، جلسات منظم و مستمر با حضور مسئولان دستگاه قضایی و نظارتی صورت می‌گیرد و بازدیدهای روزهای سه‌شنبه از واحدها در همین راستا است.

حبیبی اظهار کرد: تاکنون اقدامات بسیار مثبت و خوبی از سوی دستگاه قضایی استان در جهت حمایت و رفع مشکلات واحدهای مشکل‌دار صورت گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد درخواست مازنی برای توضیح علت فوت وحید صیادی نصیری داماد تهرانی به نوعروس هم رحم نکرد ! کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم سومین کودک مصدوم آتش سوزی دبستان در زاهدان درگذشت ! صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان قاتل فراری در یاسوج دستگیر شد/ او مرخصی رفت و دیگر نیامد ! درگیری در جلسه پخش کلیپ جنجالی نماینده سراوان

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی معاون تولید قزوین بازگشت آینده عکس فیلم دختر جسد زن همدستی پدر خاش همسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران مشارکت دارند.

علی باستین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز، هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی به‌ویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرماست.

باستین تصریح کرد: در دو سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین