Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهرداد قربانی درباره آخرین وضعیت پرونده باقر و سیامک نمازی اظهار کرد: پرونده آقای سیامک نمازی الان در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور بوده و تقاضای اعاده دادرسی مطرح شده است. با توجه به اینکه ایشان در بازداشت به سر می‌بردند، پرونده ایشان خارج از نوبت به شعبه ارجاع شد و رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: آنچه در سایت مشاهده می‌شود، حکایت از رد اعاده دادرسی آقای سیامک نمازی دارد، ولی متاسفانه رای شعبه هنوز به دست بنده نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وکیل پرونده نمازی‌ها با بیان اینکه ایشان در حال تحمل کیفر است، گفت: حکم ایشان ده سال بوده و هنوز تعیین وثیقه یا امکاناتی برای اینکه از مرخصی استفاده کنند، فراهم نشده است.

قربانی با بیان اینکه محمدباقر نمازی پدر سیامک نمازی است، گفت: محمدباقر نمازی به دلیل کهولت سن به شدت بیمار است و هر یکی، دو ماه کماکان به پزشکی قانونی معرفی می‌شود. پزشکی قانونی اینکه ایشان باید تحت درمان و مداوا باشد را تایید کرد و موکلم در منزل به سر می‌برند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مدتی که محمدباقر نمازی در منزل به سر می‌برد جزو مدت محکومیتش محسوب می‌شود؟، گفت: حسب ظاهر داخل در محکومیت نیست و داخل در مرخصی است. محمدباقر نمازی هم به مدت ده سال محکوم شده است.

این وکیل دادگستری گفت: درخواست اعاده دادرسی محمدباقر نمازی هنوز وارد شعبه نشده و در نوبت قرار گرفته، ولی درخواست اعاده دادرسی برای آقای سیامک نمازی اعلام ردش در سایت آمده و باید به قم بروم و آن را تحویل بگیرم. پرونده محمدباقر نمازی هم در همان شعبه ۳۳ قم است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیامک نمازی محمدباقر نمازی جاسوسی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر