Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برای روز جاری و همچنین روز آینده جوی پایدار را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم که به دنبال آن شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی نیز فراهم می‌شود. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه برای بعدازظهر روز آینده موج ناپایدار دیگری بر استان حاکم می‌شود، اظهار داشت:  در روز گذشته شاهد موجی ناپایدار در سطح استان بودیم که به دنبال آن برخی از مناطق غربی استان نظیر فریدونشهر، داران و بویین و میاندشت با بارش برف همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همان‌گونه که انتظار داشتیم سامانه ضعیفی در روز گذشته مهمان اصفهان بود و طبق پیش‌بینی‌های اخیر سرعت آن سیستم بسیار زیاد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان پیرامون وضعیت آلودگی تصریح کرد: بارش هرچند کم روز گذشته، تمیز شدن هوای شهرمان را در پیش داشت که با عبور و سرعت حرکت زیاد خود شرایط هوایی بهتری نسبت به روزهای گذشته رقم زد.

برف و کولاک آذربایجان غربی را در بر می‌گیردبرف و باران مهمان خراسان رضوی در شب چله می‌شوددمای هوای اردبیل تا 8 درجه کاهش می‌یابد

وی افزود: برای روز جاری و همچنین روز آینده جوی پایدار را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم که به دنبال آن شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی نیز فراهم خواهد شد، این درحالی است که برای بعدازظهر روز آینده موج ناپایدار دیگری بر استان حاکم می‌شود.

سیدان درباره وضعیت دمای استان بیان کرد: دما 2 تا 3 درجه سانتی‌گراد روندی کاهشی در پیش دارد و کمینه دمای روز جاری نیز با 2 تا 3 درجه سانتی‌گراد کاهش نسبت به روز گذشته، یک درجه زیر صفر تعیین شد.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش قدس آنلاین، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و میزان تولید برگ سبز چای شمال کشور، اظهار داشت: اکنون تولید چای در سطح ۲۲ هزار هکتار از اراضی شمال کشور به ویژه در استان گیلان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر بخشی از اراضی چای شمال کشور احیا شده است اظهار داشت: تقریباً ۶ هزار هکتار اراضی چای غیرفعال دیگر در شمال کشور داریم که با مدیریت و اقدامات حمایتی می‌توان آنها را نیز احیا کرد.

رئیس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد: اکنون سطح زیرکشت چای شمال کشور به ۲۲ هزار هکتار رسیده که در سال‌های گذشته این میزان حدود ۱۵ هزار هکتار بوده است.

جهان ساز گفت: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سال گذشته قیمت خرید هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: امسال قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای متناسب با هزینه‌های تمام شده تولید و نرخ تورم متناسب‌سازی شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و صرفه بازار کارخانه‌ها برای حمایت از چایکاران ممکن است این محصول را بیش از مبلغ مذکور خریداری کنند.

آغاز خرید برگ سبز چای از نیمه اردیبهشت ماه

جهان ساز گفت: برداشت برگ سبز چای همه ساله اوایل اردیبهشت ماه انجام می‌شود امسال به دلیل شدت بارندگی‌ها و سرد شدن هوا این مهم به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد برداشت برگ سبز چای از اواسط اردیبهشت ماه انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت