Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احضار مالک و ناظر ساختمان ریزش کرده یاسوج در دستگاه قضایی خبر داد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، دیروز ظهر ساختمان در حال ساخت یک طبقه در شاهد یک یاسوج دچار ریزش شد که یک کارگر زیر آوار ماند و بعد از 6 ساعت تلاش بی وقفه امدادگران هلال احمر و آتش نشانان شهرداری در آخر جنازه این کارگر از زیر آوار بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز فیلی اظهار داشت: ریزش ساختمان یک طبقه در حال ساخت شاهد یک یاسوج دیروز منجر به کشته شدن یک کارگر شد و هم اکنون مالک و ناظر این ساختمان به دستگاه قضایی احضار شده‌اند.

روایت تصویری از ریزش ساختمان در یاسوج که یک کارگر را به کام مرگ کشاندکمیته ویژه بررسی حادثه ریزش ساختمان در دست ساخت یاسوج تشکیل شدیاسوج| ریزش ساختمان در حال ساخت؛ یک کارگر زیر آوار ماندمعاون فنی سازمان برنامه وبودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: نبود مجریان ذی صلاح، روابط غیرمنطقی و نادرست شهرداری، راه و شهرسازی و نظام مهندسی مهمترین دلایل ریزش ساختمان در حالت ساخت یاسوج بوده است.

سهمگین ایجاد کارگروه بررسی ساخت وسازها را ضروری دانست و ابراز کرد: در نشست شورای فنی ایجاد برپایی این کارگروه تصویب شد.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی