Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:09:25 GMT

رکابزن همدانی در لیگ کشور صاحب 2 مدال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۶۹۹

رکابزن همدانی در لیگ کشور صاحب 2 مدال شد

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: رکابزن همدانی صاحب 2 مدال ارزشمند در لیگ دوچرخه سواری کشور شد.

حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سینا کریمیان دوچرخه سوار مستعد همدانی و عضو تیم ملی در مسابقات لیگ باشگاهی کشور با شایستگی به 2 نشان طلا و برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این دوچرخه سوار همدانی در رشته پیست و در ماده 200 متر سرعت مدال خوش رنگ طلا را به گردن آویخت.
چاروسایی افزود: کریمیان همچنین در ماده تیمی اسپرینت به مدال برنز رسید.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: سینا کریمیان یکی از رکابزنان نخبه استان است که در سال های اخیر زیر نظر مربیان هیات دوچرخه سواری آموزش و استعدادسازی شد و توانست مدال های رنگارنگ کشوری را به ارمغان آورد.
کریمیان سابقه قهرمانی در مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان کشور را دارد.

** پیشکسوت همدانی نقره ای شد
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همچنین یکی از پیشکسوتان دوچرخه سواری همدان نیز حایز مدال نقره کشور شد.
چاروسایی افزود: در این رقابت ها کیومرث عجمی موفق به کسب مدال نقره شد.
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان مازندران برگزار شد و 150 ورزشکار از 25 استان در هفت گروه سنی پیشکسوتان در رشته های تایم تریل و استقامت در مسیرهای رفت و برگشت کمربندی غربی فریدونکنار به رقابت پرداختند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری پیشکسوتان کشور برای حضور قدرتمندانه در رقابت های آسیایی بود.
پیکارهای دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان آسیا در سال 2019 به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري مدال كشوري ركابزن همداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی