Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، پیرامون اینکه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی استعفایشان را پس نگرفته‌اند، اظهار کرد: چند نفر از نمایندگان استان اصفهان به در خواست و اصرار تعدادی از نمایندگان مجلس جهت جلوگیری از تعطیلی جلسه علنی مجلس شرکت کرده‌اند چون تعداد نمایندگان حاضر در این جلسه به حد نصاب نرسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنان اتحاد پا بر جا خواهد ماند و تا تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود در دولت همچنان متحد عمل خواهیم کرد که دولت حساس شود و مشکلات مردم اصفهان را حل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هیچگاه به دولت نگفته‌ایم به استان دیگری ظلم کند، تصریح کرد: درخواست نمایندگان اصفهان تشکیل ستاد احیای زاینده رود برای سه استان چهارمحل و بختیاری، یزد و اصفهان است چون ما به دنبال اجرای عدالت هستیم، از دولت می‌خواهیم قانون را برای همه اجرا کند و اگر قانونی که مصوب است اجرا نشود فایده ندارد در واقع وزارت نیرو باید یاد بگیرد قانون توزیع عادلانه آب که مصوب مجلس شورای اسلامی است را اجرا کند.

ت/ 1

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود