Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه مربیگری در منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را دارد، پس از اخراج خوزه مورینیو، جز گزینه‌های هدایت شیاطین سرخ قرار گرفت و حالا "اولیور یانگ"، خبرنگار مطرح انگلیسی برای حضور کارلوس کی روش در منچستریونایتد شرط جالبی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توئیتر نوشت: از منچستر حمایت می‌کنم اگر بخواهد کی روش را تا آخر فصل به عنوان سرمربی انتخاب کند، اما با یک شرط، آن هم در صورتی که میلاد محمدی را با خود به اولدترافورد بیاورد.

البته او به کی روش و میلاد محمدی طعنه زده است، زیرا سایت‌های انگلیسی از انتخاب "اله گنار سولسشر" به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ خبر داده اند و انتخاب او را قطعی دانستند. درباره میلاد محمدی، مدافع ایرانی احمدگروژنی هم باید بدانید که او به دلیل حرکتش در پرتاب اوت در بازی مقابل پرتغال معروف شد و خبرنگار انگلیسی از کی روش درخواست کرد، زمانیکه به منچستر آمد، محمدی را هم برای خودش به انگلیس ببرد.

گفتنی است، کی روش پرتغالی همراه با استیو بروس، گری نویل، پل اسکولز، مایکل کریک، بلان، پوچنتینو و سولشر گزینه‌های جانشینی آقای خاص فوتبال جهان بودند، اما به نظر می‌رسد انتخاب سولشر قطعی است. همچنین کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با ایران قرارداد دارد و به احتمال زیاد پس از آن راهی کلمبیا خواهد شد تا به عنوان سرمربی تیم ملی آن کشور فعالیتش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

کارلوس کی روش گزینه هدایت منچستریونایتد

کی روش: منظور من از بی‌احترامی به تیم ملی، شخص وزیر ورزش است/ توقع جشن و مراسم نداریم، فقط احترام بگذارند/ همه بازیکنان برای فهرست نهایی شانس یکسان دارند

دعوای فدراسیون فوتبال و وزارت علنی شد/ تمام لایه‌های پنهان یک دعوای حقوقی!

انتهای پیام/

شرط خبرنگار انگلیسی برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم