Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش الف، متن این نامه به شرح زیر است:

در پی پخش برنامه پایش در ساعت ۲۳ مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۵  از شبکه اول سیما و طرح این مطلب از سوی مجری برنامه مذکور مبنی بر اینکه «خانم جنیدی مسئولان چقدر حقوق و مزایا می‌گیرند؟» ذکر چند مطلب ضروری به نظر می‌رسد:

۱ – ظاهراً در برنامه مذکور، عنوان «حقوقی» معاونت رئیس جمهور برای سرکار خانم دکتر جنیدی، موجب ترغیب به طرح این پرسش از ایشان شده است و گرنه روشن است چقدر بودن حقوق و مزایای «مسئولان» آن هم بدون معلوم بودن حدود و مصادیق "مسئولان" در چارچوب امور حقوقی قرار نمی‌گیرد که وظیفه تعیین یا اعلام آن به عهده این معاونت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲– مطالبی که معاون محترم حقوقی درخصوص تهیه و تصویب لایحه شفافیت در کمیسیون‌های فرعی و اصلی تخصصی دولت بیان نموده‌اند، بیان بخشی کوچک از این گونه فعالیت‌های موثر و حق محور و مردم مدار است که به هر حال، موجب جهت‌دهی پرسش به سمت ایشان نمی‌گردد.

۳ – درخصوص تهیه دستورالعمل مربوط به ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه نیز علاوه بر ضرورت اشاره عدم مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور در تهیه یا اطلاع‌رسانی و اجرای آن لازم به ذکر است که این دستورالعمل توسط سازمان امور اداری و استخدامی تهیه و به تصویب هیئت وزیران رسیده ولی مورد ایراد هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است و در فرآیند اصلاح و موکول به تایید قطعی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت حقوقی با هوش مصنوعی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!
  • شناسایی قوانین مزاحم حوزه کسب و کار در دستورکار است
  • بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار شناسایی شده است
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش