Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقان به عنوان دومین زن آسیایی، راهی مکس واترزلی هلند شد.

طرفداری- صبح امروز ماندانا دهقان نماینده بیست و هفت ساله کشورمان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که به عنوان اولین بانوی کورسی سوار حاضر در بازیهای آسیایی امسال شرکت کرده بود از پیوستن خود به تیم بین المللی «مکس واترزلی» هلند خبر داد.

به گزارش مهر، وی در این خصوص بیان کرد:

مدتی پیش توسط یکی از دوستان موفق به برقراری ارتباط با سرپرست تیم بین المللی «مکس واترزلی» هلند شدم و پس از مذاکرات اولیه پروفایل مسابقات و تمرینات خود را برای این تیم ارسال نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با بررسی های انجام گرفته از سوی سرپرست این تیم من به عنوان دومین ورزشکار خانم آسیایی به این تیم دعوت شدم و از ماه مارچ سال ۲۰۱۹ تا پایان سال ۲۰۱۹ به عضویت این تیم بین المللی درآمده ام.

دهقان ادامه داد:

مدتی منتظر موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان بودم که به لطف خدا و با توجه به تایید شورای برون مرزی به عنوان اولین بانوی محجبه دوچرخه سواری ایران و آسیا به عضویت یک تیم اروپایی درآمدم.

وی خاطرنشان کرد:

سال گذشته من برای اولین بار به عضویت تیمی اماراتی در آمدم و در چندین رویداد بین المللی شرکت کردم و امسال نیز با تلاش ها و پیگیری هایی که کردم موفق شدم و نتیجه گرفتم. برنامه و هدف بلند مدت من کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم با حمایت های فدراسیون دوچرخه سواری و نتایج خوبم در مسابقات پیش رو بتوانم به این مهم دست یابم.

رکابزن ملی پوش کشورمان بیان داشت:

طبق توافقی که با مسوولین تیم داشته ام ابتدا در چندین رقابت که در کشورهای همسایه ایران برگزار می شود شرکت خواهم کرد و پس از آن در مسابقات هلند و بلزیک و دیگر کشورهای اروپایی شرکت می کنم. تیم مکس واترزلی حدود ۱۲ ورزشکار دیگر نیز دارد که از کشورهای آلمان،هلند،بلزیک،استرالیا،نیوزلند و سنگاپور هستند و برای شرکت در هر رقابتی باید بتوانیم نظر سرپرست تیم را جلب کنیم تا انتخاب شویم.

وی تصریح کرد:

امید زیادی دارم و تلاش زیادی هم برای رسیدن به موفقیت خواهم کرد اما به حمایت و کمک مسوولین کشور نیز نیازمندم تا با امید به خداوند به توانم اولین سهمیه المپیک بانوان دوچرخه سواری در بخش کورسی را کسب کنم. 

دهقان در پایان گفت:

تشکر ویژه ای از همسرم، مربی ام و فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران دارم و از مردم کشورم می خواهم که برایم دعا کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست