Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا خوشخو، امروز 28 آذر، در نشست منطقه‌ای مدیران عامل بنیادهای فرهنگی مهدی موعود(عج) شرق کشور اظهار کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کشور سال 79 با پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به مقام معظم رهبری و با دستور مقام معظم رهبری تاسیس شد.
وی با بیان اینکه بنیاد مهدی موعود(عج) از سال 85 در خراسان‌جنوبی راه اندازی شده است، افزود: رسالت اصلی بنیاد مهدویت، روشنگری و تبیین معارف ناب مهدویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: معارف مهدویت باید از چشمه اصلی گرفته و به مردم منتقل شود و باید جلوی پدیده‌های نوظهور و انحرافات را با روشنگری بگیریم.
خوشخو با بیان اینکه تاکنون دوره‌های تربیت مربی ویژه مهدکودک‌ها، معارف و گفتمان مهدوی و مراسمات نهم ربیع الاول و نیمه شعبان را برگزار کردیم، گفت: جوانان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع مهدویت در بخش رسانه و پرسش و پاسخ شرکت کنند.
وی با بیان اینکه مخاطبان فعالیت‌های بنیاد عمدتا جوانان هستند، یادآور شد: امور دانشگاهیان بنیاد مهدویت در استان راه اندازی شده و با کانون‌های مهدویت ارتباط برقرار کردیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف بنیاد مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند