Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، در پی وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان، رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل و خزانه دارکل این جمعیت را مامور کرد تا با حضور در منطقه و بررسی میدانی، ضمن هماهنگی با آموزش و پرورش منطقه و دیگر دستگاه های مسئول استان، مقدمات تجهیز تمام مراکز دبستان و پیش دبستانی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در استان سیستان و بلوچستان را به وسایل و تجهیزات لازم فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر پیوندی همچنین در پیامی توییتری اعلام کرد: آتش سوزی در دبستان شهر زاهدان و جان باختن تعدادی از کودکان سرزمین مان دردآور است. جمعیت هلال احمر آمادگی کامل دارد برای پیشگیری از حوادث مشابه با هماهنگی آموزش و پرورش، تمامی مراکز دبستان و پیش دبستانی استان سیستان و بلوچستان را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز نماید.

لازم به ذکر است پیش از این نیز به دنبال بحران خشکسالی و مشکلات تامین آب شرب در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر با هماهنگی وزارت نیرو و مسئولان استان با اجرای طرح “نذر آب” به یاری مردم مناطق محروم استان برای مقابله با بحران تامین آب شرب شتافت. این طرح همچنان ادامه دارد و هماهنگی های اولیه برای توسعه آن نیز انجام شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی مدرسه آموزش و پرورش استاندارد استان سیستان و بلوچستان کودکان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خشکسالی مشکلات هلال احمر وزارت نیرو استاندارد سیستان و بلوچستان پارس سیستم گرمایشی تجهیز پارس نیوز مدارس ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد