Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی ایرانی همزمان با هفته اردبیل در روزهای چهار و پنج مردادماه سال آینده برگزار می‌شود. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی ایرانی همزمان با هفته اردبیل در روزهای چهار و پنج مردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انتشار فراخوان دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) خبر داد و افزود: مهلت ارسال آثار برای این همایش 15 خرداماه سال آینده بوده تا پس از بررسی‌ها و داوری های لازم آثار و مقالات برتر و برگزیده تا 15 تیرماه سال 98 اعلام شود که علاقمندان می‌توانند تا مهلت تعیین‌شده آثار خود را به دبیرخانه همایش براساس شرایط استاندارد مقاله‌نویسی ارسال کنند.

ردیف اعتباری مشخص برای مرکز تحقیقات صفویه در اردبیل ایجاد شودمجموعه مقالات همایش نقش صفویه در مکتب اهل بیت(ع) به چاپ می‌رسدنخستین همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار شد"ولایتی" سخنران همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اسلام در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به محورهای این همایش بین‌المللی تصریح کرد:  فقه و حکومت در عصر صفویه، علوم و فنون عصر صفویه، فتوحات در عصر صفویه، دین و دولت در عصر صفویه، فتوت و عرفان صفویه، ادبیات و شعر عصر صفویه و تاریخ نگاری در عصر صفویه از جمله محورهای این همایش است.

اسحاقی از برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی جنبی همزمان با برگزاری این همایش بین‌المللی در اردبیل خبر داد و افزود: تمامی آثار ارسال شده به صورت چکیده در قالب کتاب چاپ و در اختیار شرکت‌کنندگان و علاقمندان به این حوزه قرار خواهد گرفت که  تجلیل از محققان مقالات برتر با اهدای نشان همایش همراه با دیپلم افتخار و جوایز نقدی در بخش داخلی و خارجی از برنامه‌های اختتامیه این همایش خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا دومین همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت اسلامی ایرانی به همت مرکز تحقیقات صفویه و شورای فرهنگ عمومی استان و با مشارکت کمیته فرهنگ و تمدن اسلامی و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد