Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پورکياني اظهار داشت:بيمه ايران تقريبا33 ميليارد تومان در روز خسارت مي‌پردازد که يک سوم آن بيمه جاني است.
به گزارش خبرگزاري آريا، محسن پور کياني، مديرعامل بيمه ايران، در دومين گردهمايي سراسري شوراهاي هماهنگي استاني که توسط سنديکاي بيمه‌گران ايران برگزار شد، اظهار داشت: هدف سنديکا به سود رساندن اعضا است و شوراها نيز در اين چارچوب حرکت مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي رسيدن به حداکثر سود بايد چارچوب بنگاه داري را رعايت کنيم و آن نيازمند همدلي شرکت‌هاي بيمه و مديران استاني است.
وي ادامه داد: بايد رقابت‌هاي غيرحرفه‌اي را کنار گذاشت چون اين رقابت غيرحرفه‌اي کمر صنعت بيمه را شکسته است. در حاليکه ما بايد سهم‌هاي زيان‌ده را کاهش دهيم، بعضي شرکت‌ها براي زيان‌ده بودن رقابت مي‌کنند.
پورکياني با بيان اينکه بايد از ظرفيت استانداري‌ها، صدا و سيما و قوه قضاييه استفاده کنيم، اظهار داشت: بويژه در پرداخت خسارت جاني که افزايش يافته بايد از اين نهادها کمک بگيريم و تمرکز بيشتر ما روي پرداخت‌‌هاي جاني است. بيمه ايران تقريبا33 ميليارد تومان در روز خسارت مي‌پردازد که يک سوم آن بيمه جاني است.
در ادامه اين گردهمايي سيد محمد عليپور، دبيرکل سنديکاي بيمه‌گران ايران در مورد نقش شوراهاي هماهنگي استان‌ها گفت: شوراهاي استاني بايد صنعت بيمه در استان‌ها را مديريت کنند تا با افزايش استقبال به اعتماد جامعه لطمه وارد نيايد.
وي ادامه داد: در سال‌هاي اخير براي افزايش نفوذ صنعت بيمه بويژه بيمه عمر تلاش‌هاي زيادي صورت گرفته است و اين جز با اعتمادسازي محقق نمي‌شود چون بيمه عمر يک بيمه بلند مدت است. البته بايد توجه داشت اگر يک شرکت بيمه لطمه ببيند در واقع کل صنعت آسيب ديده است.
به گزارش ايلنا، عليپور متذکر شد: نزديک به 35 درصد از تلفات ما مربوط به موتور سيکلت است و ما بايد آن را به کمک نيروي انتظامي مديريت کنيم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)

منبع: شرکت مبارکه اصفهان

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان