Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه- ايرنا- رئيس اداره تعزيرات حکومتي تربت حيدريه از توزيع 11.5 تن گوشت منجمد در چارچوب اجراي طرح تنظيم بازار ويژه شب يلدا در اين شهرستان خبر داد.

نجم الدين گرمابي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هشت تن از اين حجم گوشت منجمد قرمز و 3.5 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب در اختيار عاملان توزيع قرار گرفت تا نسبت به توزيع آن در بين شهروندان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي قيمت هر کيلوگرم گوشت قرمز منجمد را 290 هزار ريال و هر کيلوگرم گوشت مرغ منجمد را 90 هزار ريال اعلام و بيان کرد: ساير اقلام نظير ميوه، آجيل و برنج نيز به ميزان نامحدود و با کنترل دقيق بازرسان در بازار عرضه شده است.
رئيس اداره تعزيرات حکومتي تربت حيدريه همچنين به اجراي طرح نظارتي ويژه شب يلدا در قالب پنج گروه با کمک بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در اين شهرستان اشاره و بيان کرد: به منظور تامين کالاهاي اساسي مورد نياز مردم و جلوگيري از هرگونه افزايش خودسرانه قيمتها، با اخلالگران اقتصادي برابر قانون به شدت برخورد مي شود.
وي ادامه داد: نظارت بر بازار بر عهده بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن است و مرجع رسيدگي به تخلفات گزارش شده نيز اداره تعزيرات حکومتي مي باشد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در فاصله 150 کيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه