Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@13:37:53 GMT

پرداخت ۲۲۸۳ فقره وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۹۰۵۲

پرداخت ۲۲۸۳ فقره وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه وام‌های ضروری برای حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود گفت: کمیته امداد با اعطای تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت در زمینهٔ‌های ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در هشت‌ماهه سال جاری ۲۲۸۳ فقره وام ضروری از طریق صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت‌شده است.
الهیاری با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه در جامعه بیان کرد: با سپرده‌گذاری از سوی خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه می‌توان تسهیلات بیشتری برای رفع مشکلات نیازمندان پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه تنها شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان هرمزگان است ادامه داد: خیران نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از تمامی خدمات بانکی، در زمینهٔ حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بندر عباس کمیته امداد استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک