Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه استان ایلام از افتتاح جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس به میزبانی ایلام خبر داد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد‌علی‌ اکبری عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه اظهار داشت: این جشنواره با حضور 10 استان و مشارکت 15 استان دیگر، در 13 حوزه مهندسی صنایع، برق و قدرت، شیمی، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی، پزشکی، دارو، کشاورزی، مهندسی پلیمر، سلامت و مهندسی عمران در 41 غرفه و به مدت 2 روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه ایلام‌ با اشاره به حضور داوران استانی و ملی در این جشنواره گفت: آثار و اختراعات که در داوری امتیاز لازم را کسب کرده‌اند به عنوان مخترع سطح سه زیر پوشش حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار می‌گیرند.

جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش در سمنان برگزار می‌شود جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات در استان هرمزگان برگزار می‌شود

وی با اشاره به داروی‌های انجام شده و بررسی آثار رسیده به جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه بیان داشت: 88 اثر بعد از داوری توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و واجد شرایط بوده‌اند.

علی‌اکبری به اهداف جشنواره  منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه  اشاره و خاطر نشان کرد: جشنواره نبا ا‌هداف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخة نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت در قالب جشنواره‌های منظقه‌ای انجام  گرفته است.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه اوره و متانول که شامل ۸ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در این گروه نماد زاگرس برای سومین ماه پیاپی روند صعودی فروش خود را حفظ کرد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwt

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد