Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:55:31 GMT

قابلیت جدیدی به لایو استوری اینستاگرام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۱۰۳

قابلیت جدیدی به لایو استوری اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران به هنگام انتشار لایواستریم ارتباط بیشتر و بهتری با مخاطبان خود داشته باشند.

به گزارش ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال  ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از دو سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، حالا به تازگی اعلام کرده است که کاربران با قابلیت جدیدی که قرار است به زودی بر روی پلت‌فرم لایو استریم اضافه شود، قادر خواهند بود با سهولت بیشتری با دوستان خود به هنگام انتشار استوری لایو استریم (Live stream) در ارتباط باشند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این قابلیت به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا بتوانند هم‌زمان با انتشار لایو استوری، از مخاطبان خود بر روی صفحه نمایش سوال و پرسش بپرسند و این قابلیت درست همانند قابلیت Ask me a question در پلتفرم استوری‌های عادی است.

بدین ترتیب کاربران با درج این قابلیت بر روی استوری لایو خود که به صورت زنده و مستقیم برای دوستان و مخاطبانشان در حال پخش است، می‌توانند با آنها ارتباط بهتر و آسانتری داشته باشند و هم زمان با رویت سوالات کاربران به آنها پاسخ دهند.

علاوه بر این امکان جدید، اینستاگرام همچنین به کاربران اجازه می‌دهد به درج موسیقی‌های موردنظر خود و همچنین آیکون‌های effects دسترسی داشته باشند و از آن برای بهتر کردن لایو استوری خود استفاده کرده و بهره ببرند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اينستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیویورک‌تایمز، لایحه‌ای که شرکت چینی بایت‌دنس را مجبور می‌کند یا تیک‌تاک را بفروشد یا به‌طور کامل فیلتر شود، با امضاء توسط جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به قانون اجرایی تبدیل شد. این لایحه بعد از بررسی و تأیید در کنگره آمریکا، روز سه‌شنبه توسط مجلس سنا تصویب شده بود.

کنگره اعلام کرده این لایحه را به دلیل نگرانی‌های امنیتی ناشی از ارتباط تیک‌تاک با چین تصویب کرده است. آنها می‌گویند ریسک‌های امنیتی وجود دارد که دولت چین بتواند از این پلتفرم برای دسترسی به داده‌های حساس متعلق به ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی آن یا برای انتشار تبلیغات استفاده کند.

این قانون به تیک‌تاک اجازه می‌دهد در صورتی که بایت‌دنس آن را ظرف ۲۷۰ روز، یعنی حدود ۹ ماه، بفروشد، به فعالیت خود در ایالات متحده ادامه دهد. این ضرب‌الاجل توسط رئیس‌جمهور قابل تمدید به یک سال است.

به احتمال زیاد این اقدام با چالش‌های حقوقی و همچنین مقاومت احتمالی پکن مواجه خواهد شد، که می‌تواند فروش یا صادرات این فناوری را مسدود کند. همچنین مشخص نیست چه کسی منابع لازم برای خرید تیک‌تاک را دارد، چرا که قیمت این پلتفرم بسیار گران خواهد بود.

انوپام چاندر، پژوهشگر در مؤسسه بازآفرینی رسانه‌های اجتماعی در هاروارد و متخصص در زمینه تنظیم مقررات جهانی فناوری‌های نوین، می‌گوید: این موضوع به یک آشفتگی کامل تبدیل خواهد شد.

تیک‌تاک، اما به کاربران آمریکایی خود قول داده است که این قانون را به چالش بکشد.

«شو چئو» مدیرعامل این شرکت، در ویدیویی که در این پلتفرم منتشر کرد، گفت: مطمئن باشید، ما جایی نمی‌رویم. ما مطمئن هستیم و برای حقوق شما در دادگاه‌ها مبارزه خواهیم کرد.

گفتنی است ۱۷۰ میلیون آمریکایی در حال حاضر از تیک‌تاک استفاده می‌کنند و این پلفترم ویدئومحور یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در ایالات متحده است. طبق آمار‌ها این برنامه در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در صدر لیست دانلود کاربران این کشور بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟