Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی ظهر چهارشنبه در کمیسیون مدیریت اجرایی و شورای ترافیک استان همدان با بیان اینکه اجرای طرح جامع شهری افق ۱۰ سال آینده شهرهای استان همدان را روشن می‌کند، گفت: طرح جامع شهری باید هرچه زودتر در شهرستان رزن پیگیری شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک شهر همدان نیز باید سریع تر اجرایی شود؛ از راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلف در همدان خبر داد و آن را عاملی در پیشگیری از تخلفات دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی به آمار فوتی تصادفات جاده‌ای استان همدان و کاهش ۱۴ درصدی تخلفات جاده ای استان همدان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: باید وضعیت جاده‌های استان همدان چه از لحاظ اعتباری و چه به لحاظ نحوه اجرا مشخص شود.

معاون امور عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه تا زمانی که به این موضوعات به طور ویژه پرداخته نشده نباید پروژه‌ای زیر فشار سیاسی مطرح شود، تاکید کرد: خط ریلی همدان در ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری استان بسیار موثر است.

امسال ۳۲۹ نفر در جاده‌های استان فوت کردند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان نیز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در جاده‌های استان همدان کاهش داشته است، اظهار داشت: سال گذشته ۳۷۵ نفر در جاده‌های استان فوت کردند که امسال این تعداد به ۳۲۹ نفر رسیده است.

حبیب معصومی بابیان اینکه برنامه برای کاهش تصادفات در کشور ۱۰ درصد است و در استان همدان این رقم را به ۱۴ درصد رسانده‌ایم، به ورود شبکه ریلی به همدان و لزوم آشنایی با خطرات و حوادث احتمالی اشاره کرد و گفت: بین سازمان اورژانس کشور و شرکت رجا تفاهمنامه‌ای منعقد شده و افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث ریلی و راه آهن مورد توجه است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اهمیت افزایش دانش و مهارت پرسنل قطار افزود: آمادگی برگزاری دوره آموزشی برای پرسنل راه‌آهن همدان وجود دارد.

آغاز طرح زمستانی راهداری از ۲۹ آذرماه در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز با اشاره به آغاز طرح زمستانی راهداری از ۲۹ آذرماه عنوان کرد: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

مصطفی پناهنده با اشاره به وجود ۴۳ مرکز راهداری در استان همدان به استعداد ۵۱۶ نفر نیرو، گفت: طرح زمستانه با بهره‌گیری از ماشین‌آلات برف‌روبی پیش خواهد رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه در گردنه اسدآباد عدم جداسازی باندهای رفت و برگشت باعث گره‌های ترافیکی می‌شود، افزود: ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای جداسازی باندهای رفت و برگشت گردنه اسدآباد لازم است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار تن شن و ۱۲ هزار تن نمک برای اجرای طرح زمستانی راهداری خریداری شده است، افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده راهداری در طرح زمستانی ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 4490128

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد