Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل که به عنوان یکی از مهمترین انتخابات ورزشی  یادسال استان می‌شد، در پایان یک رقابت ماراتن‌گونه بدون دستیابی به نتیجه خاصی به پایان رسید.

این انتخابات مهم ورزشی که دقیقا یک روز مانده به آغاز مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل برگزار شد، با نظم و انظباط خاصی پیش می‌رفت تا اینکه حواشی و درگیری‌های پایانی‌ناپذیری که نقطه شروع آن از زمان رای ‌گیری آغاز شد؛ باعث گردید تا انتخابات مذکور بدون دستیابی به نتیجه خاصی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز رای‌گیری، بهنام بشیرپور و عبدالرضا اقبال به عنوان دو کاندیدای اصلی با رای مساوی مواجه شدند تا انتخابات به مرحله دوم کشیده شده و طبق قانون رای‌گیری مجددی انجام شود؛ اما نزدیکی آرای این دو کاندیدا در مرحله دوم نیز ادامه داشت تا در نهایت بهنام بشیرپور با کسب شش رای در مقابل پنج رای اقبال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان اردبیل معرفی شود.

نکته قابل توجه دیگر در این رای گیری ابطال چهار رای اعضای مجمع بود که این موضوع نیز باعث بروز حواشی عجیبی شد. دلیلی که از سوی دبیر فدراسیون کشتی و حراست وزارت ورزش و رئیس مجمع اعلام شد؛ برخورداری از قلم خوردگی در برگ رای و یا عدم نوشتن اسم کوچک در کنار فامیل فرد منتخب بود. اقدامی که با اعتراض کاندیداها همراه شد تا مدیریت جلسه نیز برای برگزارکنندگان مجمع سخت‌تر شود.

بی‌نظمی و مدیریت ناصحیح مجمع انتخاباتی

در شرایطی که گروه کاندیدای پیروز بر طبل شادمانی می‌کوبیدند و خود را برای مدیریت چهار ساله کشتی آماده می‌کردند؛ کشتی‌گیران و مربیانی که از این انتخاب دلخور و ناراضی بودند با عصبانیت جلسه را ترک کرده و یا از این انتخاب احساس ناراحتی می‌کردند و این موضوع باعث شد تا برای دقایقی نظم و انظباط رایج در چنین جلساتی به صورت کامل فراموش شود.

با این اوصاف زمانی که برخی از اعضای مجمع از به پایان رسیدن انتخابات اطمینان پیدا کرده بودند، به دلیل به طول کشیدن جلسه مجمع انتخاباتی را ترک کردند اما این پایان کار نبود و یک تماس تلفنی از وزارت ورزش تمام معادلات را برهم زد تا انتخاب بهنام بشیرپور به عنوان رئیس هیئت کشتی استان مورد قبول واقع نشود، چرا که در تماس مذکور به حد نصاب نرسیدن رای فرد پیروز اشاره شده بود و طبق قوانین رئیس هیئت ورزشی باید بیش از ۵۰ درصد آرای مجمع را به خود جلب می‌کرد.

پیرو این پیام تلفنی انتخابات باطل اعلام شد تا در یک ماه آینده مجمع انتخاباتی به صورت مجدد برگزار شود و همچنان دست ورزش اردبیل از حواشی آزاردهنده کوتاه نماند.

کد خبر 4490090

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل رای گیری مجمع انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان تایید کرد که باکو و ایروان درک مشترکی از اینکه یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد، دارند و تاکید کرد که تنها بررسی جزئیات نهایی باقی مانده است.

علی اف گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به حل موضوع (امضای توافقنامه صلح) نزدیک شده ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که چندین سال پیش حتی توافقی در مورد اصول توافق وجود نداشت.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: در آن زمان حتی پیش نویس توافقنامه صلح وجود نداشت و اکنون ما یک درک مشترک داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد.

وی در پایان گفت: ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم، البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

در ۷ دسامبر گذشته، دفتر نخست وزیر ارمنستان و دولت رئیس جمهور آذربایجان بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر عزم ایروان و باکو برای عادی سازی روابط و انعقاد معاهده صلح بر اساس احترام به اصول حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کردند. آذربایجان به نشانه حسن نیت ۳۲ سرباز ارمنی و ارمنستان دو سرباز آذربایجانی را آزاد کردند.

در همین حال، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند