Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه اسلامی می‌شود، سال آینده نیز ۱۰۰۰ استاد جوان دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدمهدی طهرانچی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: تحول در حوزه علم و فرهنگ رویکرد اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پس از دوره جدید تحول، برنامه جدیدی بر مبنای اعتقاد به انقلاب و تربیت فرزندان معیار انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از یک‌میلیون 300 هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده که تحول در آن می‌تواند به تحول در سطح کشور بینجامد.

آیت‌الله ‌نوری‌همدانی: دانشگاه آزاد ‌باید از ‌اساتید معتقد به اصل اصول اسلامی استفاده کندطهرانچی در دیدار با آیت‌الله اعرافی: سالانه 70 هزار دانشجوی ارشد به ظرفیت دانشگاه آزاد اضافه می‌شودآیت‌الله اعرافی: از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد به نحو بهتری استفاده شود

طهرانچی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در سطح کشور و مراکز علمی عنوان کرد: تحول در سطح نظام آموزشی و تحول جامعه و کشور هدف عمده و جدیدی بوده که پس از دوران تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مسئولان قرارگرفته است.

وی با اشاره به آمار قابل‌توجه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی کشور و منطقه ازنظر تعداد دانشجویان حضوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این دانشگاه بتواند در زمینه تربیت دانشجویان موفق عمل کند می‌تواند در تحول و بهبود وضعیت فرهنگی و علمی کشور اثرگذار باشد.

طهرانچی با اشاره به جذب اساتید جوان در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امسال 1000 استاد جوان جذب دانشگاه اسلامی می‌شود، سال آینده نیز 1000 استاد جوان دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار داشت: در استان کردستان با وجود حدود ۴۰ هزار دانشجو در سطح استان که بخشی از آن متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و با وجود ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می طلبد هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدیدی شروع شود.

وی گفت: الحمدلله زیرساخت های خوبی وجود دارد و در هر شهرستان عمده سهمیه دانشجویان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد  برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه هایی در ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجود دارد و کتاب های معتبری در این زمینه چاپ شده است و بار وسیعی دارد و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی در ادامه با تأکید بر فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت افزود: کار بدنه ای فضای مردمی و از  طرف دیگر کار مهدویت که حالت وابسته ای دارد باید به بدنه دانشگاه تزریق کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است کار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند