Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:51:10 GMT

طهرانچی: ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه آزاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۹۵۵

طهرانچی: ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه آزاد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه اسلامی می‌شود، سال آینده نیز ۱۰۰۰ استاد جوان دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدمهدی طهرانچی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: تحول در حوزه علم و فرهنگ رویکرد اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پس از دوره جدید تحول، برنامه جدیدی بر مبنای اعتقاد به انقلاب و تربیت فرزندان معیار انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از یک‌میلیون ۳۰۰ هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده که تحول در آن می‌تواند به تحول در سطح کشور بینجامد.

بیشتر بخوانید:

قابل توجه دانشجویان مجرد دانشگاه آزاد جزئیات تغییر ساختار دانشگاه آزاد

طهرانچی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در سطح کشور و مراکز علمی عنوان کرد: تحول در سطح نظام آموزشی و تحول جامعه و کشور هدف عمده و جدیدی بوده که پس از دوران تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مسئولان قرارگرفته است.

وی با اشاره به آمار قابل‌توجه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی کشور و منطقه ازنظر تعداد دانشجویان حضوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این دانشگاه بتواند در زمینه تربیت دانشجویان موفق عمل کند می‌تواند در تحول و بهبود وضعیت فرهنگی و علمی کشور اثرگذار باشد.

طهرانچی با اشاره به جذب اساتید جوان در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امسال ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه اسلامی می‌شود، سال آینده نیز ۱۰۰۰ استاد جوان دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه نماینده سراوان اساتید دانشگاه دانشگاه آزاد محمدمهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است