Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ خبرنگار اجتماعی رویداد۲۴ بعد از انتشار خبر وخامت شدید حال برخی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه اسوه حسنه در حادثه آتش سوزی زاهدان، تلاش کرد با مسئولان آموزش و پرورش تماس بگیرد تا ضمن پیگیری و بررسی انجام شده، آخرین وضعیت دانش آموزان حادثه دیده را جویا شود؛ لذا با محمد خرم مشاور وزیر و نماینده ویژه ایشان که به زاهدان سفر کرده بود تماسی گرفته شد که ایشان  خبر فوت چهارمین دانش آموز  را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل صوتی تماس خبرنگار رویداد۲۴ نخست با مشاور وزیر آموزش و پرورش

با توجه به حساسیت موضوع، قبل از انتشار خبر تماس مجددی با آقای خرم برقرار شد که وی با سوال از همراهان خود خبر فوت دانش آموز چهارم را مجددا تایید کرد.  

فایل صوتی تماس دوم برای تایید خبر

با این حال بعد از انتشار خبر کوتاه در کانال تلگرامی رویداد۲۴ و قبل از انتشار آن روی صفحه اصلی سایت، خوشبختانه این خبر تکذیب شد و مشخص شد نماینده ویژه وزیر نیز با استناد به اخبار غیر موثق و تایید نشده از جانب مسئولان محلی، این خبر را به اطلاع رسانه‌ها رسانده بودند.

سایت خبری رویداد۲۴، ضمن آرزوی سلامتی برای دانش آموزان آسیب دیده این حادثه، فایل صوتی مصاحبه با محمد خرم را منتشر می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تکذیب آموزش و پرورش آتش سوزی زاهدان آتش سوزی در زاهدان آتش سوزی مدرسه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد

خواجه‌ای رییس آموزش و پرورش بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت: سال تحصیلی جدید را با کمبود بیش از ۲۰۰ معلم آغاز کردیم و از طرف دیگر به علت مهاجرپذیر بودن شهرستان به علت وجود معادن، بالاترین تراکم دانش آموزی استان مربوط به بافق است.

او افزود: در سند تحول بنیادین مطرح شده بود که دانشگاه فرهنگیان باید مجددا به نسبت نیروی بازنشسته، نیرو بگیرد، اما متاسفانه این مقوله مغفول مانده و به تبع خروجی بازنشستگی، ورودی نداشتیم. 

خواجه‌ای تصریح کرد: ۶۵ درصد نیرو‌های مقطع متوسطه ما، بازنشستگان هستند. 

او ادامه داد: از ۵۳۰ نفر شرکت کننده آزمون استخدامی، تنها ۵ مرد بافقی شرکت کرده بودند و همین دلیل کمبود نیروی معلم مرد در مفطع ابتدایی است. 

خواجه‌ای خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا کنون، بالغ بر ۴ میلیارد تومان (از جمله ۷۱۹ میلیون تومان برای هزار صندلی، ۷۶۰ میلیون تومان برای میز و صندلی معلم، ۶۵۰ میلیون تومان برای دستگاه کپی، ۸۰۰ میلیون تومان حصارکشی یکی از مدارس، ۵۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات مدارس و..)، از سوی فرمانداری بافق به آموزش و پرورش شهرستان کمک شده است. 

او تصریح کرد: نوسازی مدارس استان تاکنون ۵۵ میلیارد تومان به بافق کمک کرده است. 

رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: باتوجه به گفته استاندار در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، ۲۰ درصد از منابع درآمدی شهرستان و استان باید به آموزش و پرورش اختصاص پیدا کند، اما هنوز اجرایی نشده است. 


او افزود: برای انگیزه دهی به دانش آموزان در تحصیل، در حوزه آموزش در نقطه پیک که سال دوازدهم است درمورد فرصت‌های مطالعاتی، مشاور، روش‌های مطالعاتی و... برنامه ریزی داریم. 

خواجه‌ای بیان کرد: در حوزه پرورش و مشاوره‌ای نیاز ما بیش از اینهاست؛ تنها یک مشاور آقا و سه مشاور خانم در سطح شهرستان داریم و با وجود این، سهمیه‌ای برای ما درنظر گرفته نشده است. 

او ادامه داد: درنظر داریم دوره‌های دانش افزایی روانشناسی، تربیتی و توسعه شخصیتی، برای معلمان برگزار شود تا بخشی از این نیاز برطرف شود. 

رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: ۱۰-۱۲ تا از پست‌های اداری ما خالی است و نیروی تخصصی نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود