Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رئیس شبکه دامپزشکی کامیاران گفت: یک محموله 206 کیلوگرمی مرغ منجمد غیر بهداشتی در یکی از مراکز عرضه گوشت شهر موچش کشف و ضبط شد.

عباس گلی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارکنان دامپزشکی کامیاران پس از دریافت گزارشی مبنی بر عرضه غیر بهداشتی مرغ منجمد توسط افرادی متخلف در کنار یکی از خیابان های شهر موچش، در محل حضور یافته و اقدام به جمع آوری این محموله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متخلفان محموله را داخل وانت بار و به صورت غیربهداشتی عرضه می کردند، افزود: پس از حضور بازرسان، یکی از افراد متخلف اقدام به ضرب و جرح یکی از پرسنل دامپزشکی کرد که منجر به مصدومیت شدید بازرس دامپزشکی شد و پس از آن همراه با محموله از محل متواری شد.
رئیس شبکه دامپزشکی کامیاران اضافه کرد: بعد از تحقیقات پلیس و بازرسان دامپزشکی، محموله مورد نظر در محل عرضه گوشت (قصابی) افراد متخلف و در حالیکه در شرایط نامناسب و دمای 4 درجه نگهداری می شد، کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه حکم جلب ضارب با همکاری دستگاه قضایی گرفته شده است، گفت: پرونده برای تخلف این افراد (پدر و پسر) تشکیل و برای تصمیم گیری به مراجع قضایی تحویل شد.
گلی بر نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی تاکید کرد و اظهار داشت: در مناسبت های خاص مانند شب یلدا، ماه رمضان و تعطیلات، این نظارت ها تشدید می شود.
رئیس شبکه دامپزشکی کامیاران خواستار خرید مردم از مراکز عرضه گوشت و فرآورده های خامی معتبر و زیر پوشش این شبکه شد و اضافه کرد: شهروندان بدانند فرآورده های گوشتی خام باید در یخچال استاندارد و در دمای منفی 18 درجه نگهداری و عرضه شود بنابراین از خرید هر نوع فرآورده گوشتی در محل های غیر استاندارد و سیار اجتناب کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 100 مرکز تهیه و عرضه فرآورده ها و مواد خام دامی در شهرستان کامیاران فعالیت دارند.
شهر موچش با چهار هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان کامیاران در 40 کیلومتری شمال کامیاران و 50 کیلومتری جنوب سنندج قرار دارد.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دامپزشكي مرغ غيربهداشتي كشف محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب