Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با تاکید بر توجه به خلق آثار مرتبط با ایثار و شهادت در رسانه‌ها، گفت: مراکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس مازندران معرفی می‌شوند. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، هادی ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اعلام آمادگی این سازمان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های مختلف برنامه‌سازی از قبیل موسیقی، انیمیشن، فیلم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدا و سیما با تمام توان و ظرفیت برای موضوعاتی که قابلیت پخش از شبکه را داشته باشد پای کار است.

ابراهیمی از حضور استاندار در برنامه‌های تلویزیون جهت ارائه گزارش به مردم خبر داد و تصریح کرد: حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در شبکه باید قوی‌تر باشد.

وی با بیان اینکه برای معرفی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و موضوعاتی که قابلیت فیلمسازی دارد این آمادگی وجود دارد، تصریح کرد: تولید برنامه‌های مشترک صدا و سیما و بنیاد و بحث استقرار و ساخت استودیو و ساز و کار آن نیز مورد توجه خواهد بود.

همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شوددانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر تدوین می‌شودایلام| حال و هوای مصلی امام خمینی(ره) ایلام در میزبان 46 شهید دفاع مقدس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران از حمایت ساخت و تولید برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در مازندران خبر داد.

آغاز اردوهای دانش آموزی در پارک موزه دفاع مقدس مازندران

سردار عبدالله ملکی، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از آغاز اردوهای دانش آموزی در این پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا عموم مردم در ایام عید بتوانند از این مکان بازدید کنند.

وی با اشاره به تجربه پخش زنده برنامه تلویزیونی از مسجد فاطمه الزهرا (س) در ایام عید سال‌های گذشته، از قابلیت مجموعه سالن آمفی تئاتر روباز و هفت تپه برای پخش برنامه‌های زنده از صدا و سیما خبر داد.

ملکی گفت: آمادگی این را داریم که یکی از سنگرهای هفت تپه را جهت ضبط و پخش برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در اختیار صدا و سیما قرار دهیم. 

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند